Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fredekb
Hej og undskylder på forhånd for at have skrevet mange forums med bedste 32''.

Men har haft snakket med mine forældre efterfølgene og jeg må Ikke købe et tv der er Større end 32'' (uanset pris), eller købe på nettet hvor jeg ellers havde set dette:

http://www.dustinhome.dk/product/501065 ... ider_dacsa

Nå nok om det.

Søger derfor et 32'' tv. Kravene er:

100 Ægte HZ

Kan købes i en fysisk butik på sjælland

Timeshift

Boxer godkendt

Fuld HD

Optage funktion.

Dual Play

Tror ikke jeg har flere krav.
Det ville det være dejligt med Passiv 3D. Dog ingen nødvendighed og kun hvis det koster en smule ekstra og ikke noget som f.eks. 3000 mere

Jeg vil være meget taknemmelig hvis i gider hjælpe mig. Hilsen Frederik
Af lgowner
fredekb skrev:Hej og undskylder på forhånd for at have skrevet mange forums med bedste 32''.
jeg undskylder også for min bemærkning men har du ikke allerede fået mange forslag og gode råd i anden tråd som du nævner?

det er vel en fortsættelse af det samme emne bare uden kommentarer.
Brugeravatar
Af edinger
lgowner skrev:
fredekb skrev:Hej og undskylder på forhånd for at have skrevet mange forums med bedste 32''.
jeg undskylder også for min bemærkning men har du ikke allerede fået mange forslag og gode råd i anden tråd som du nævner?

det er vel en fortsættelse af det samme emne bare uden kommentarer.
+1
Af fredekb
Grunden til jeg skriver endnu en er at jeg ikke kan finde nogle af de ''gamle'' (2012)

modeller i nogle butikker her på sjælland i 32'' Og der blev ikke skrevet om nogle nye

Tak Mates, men syntes allerede 7500.kr er for meget for tv, så 15.000 er Alt for meget
Af DavidHimself
Det du linker er glimrende - du bliver ikke ked af valget. Køb det :)

Alternativt: http://www.pricerunner.dk/pl/2-2799768/ ... ign-Priser

Ovenstående er blandt de mest populære på pricerunner (top 3 mener jeg)

Det kan hentes i elmutanten - så kan du spare lidt penge (jeg har ikke undersøgt om det kun er internetpris). Og alt det du har sparet kan du bruge når du en dag for mulighed for at købe dig et "rigtigt" TV!
Af jng
DavidHimself skrev:Det du linker er glimrende - du bliver ikke ked af valget. Køb det :)

Det kan hentes i elmutanten - så kan du spare lidt penge (jeg har ikke undersøgt om det kun er internetpris). Og alt det du har sparet kan du bruge når du en dag for mulighed for at købe dig et "rigtigt" TV!

Hvad er elmutanten?
Af jng
DavidHimself skrev:
jng skrev:Hvad er elmutanten?
Elgiganten

Nå, du forsøger bare at være dumsmart. Det lykkedes at være dum. Ikke at være smart.
Brugeravatar
Af edinger
jng skrev:Hvad er elmutanten?
Hvorfor dette teater, når du udmærket kender svaret, jf. denne gamle tråd?
jng skrev:Er det fordi, du er dum, du skriver elmutanten?
Af DavidHimself
jng skrev:Nå, du forsøger bare at være dumsmart. Det lykkedes at være dum. Ikke at være smart.
Jeg er ked af at have fornærmet dig Elgigantensælger jng - mange (i adskillelige forums) kalder elgiganten for mutanten. Intet dumt eller smart i det - det er næsten gået hen og er blevet slang uden at der noget ondsindet i det.

Men det er meget fint at du hellere spilder luft og tid på mig, end på emnet - fjols.
Af fredekb
DavidHimself skrev:Det du linker er glimrende - du bliver ikke ked af valget. Køb det :)

Det er jeg ikke i tvivl om jeg ville. Men det skal kunne købes i fysisk butik på sjælland. Derfor er det tv ikke muligt

Grunden til jeg ikke har set på 4000 serien, er at 5000 serien skulle være dårlig. Noget med at man mindst skal op i serie 6 for at få noget ud af det.

Flere links søges, med gode tv 2012/2013 og kan købes på Sjælland, og har kravene som jeg skrev først.
Af Bent odense
fredekb skrev:

Det er jeg ikke i tvivl om jeg ville. Men det skal kunne købes i fysisk butik på sjælland. Derfor er det tv ikke muligt

Grunden til jeg ikke har set på 4000 serien, er at 5000 serien skulle være dårlig. Noget med at man mindst skal op i serie 6 for at få noget ud af det.

Flere links søges, med gode tv 2012/2013 og kan købes på Sjælland, og har kravene som jeg skrev først.
Du må snart selv gøre en indsats for at få det til at lykkes med at erhverve dig et tv.

Der har været rig muligheder for at beslutte sig, med de mange råd her på forum.
Af jones31

Men har haft snakket med mine forældre efterfølgene og jeg må Ikke købe et tv der er Større end 32'' (uanset pris), eller købe på nettet hvor jeg ellers havde set dette:

http://www.dustinhome.dk/product/501065 ... ider_dacsa

Nå nok om det.

Søger derfor et 32'' tv. Kravene er:

100 Ægte HZ

Kan købes i en fysisk butik på sjælland

Timeshift

Boxer godkendt

Fuld HD

Optage funktion.

Dual Play

Tror ikke jeg har flere krav.
Det ville det være dejligt med Passiv 3D. Dog ingen nødvendighed og kun hvis det koster en smule ekstra og ikke noget som f.eks. 3000 mere

Jeg vil være meget taknemmelig hvis i gider hjælpe mig. Hilsen Frederik
Du skal op i den prisklasse 6999,- 32la660