21 apr 2013, 17:16
Hallo.
Jeg skal have et nyt TV. Jeg har INGEN forstand på noget som helst der har med den slags "teknik" at gøre - overhovedet INGEN. Og har ingen intentioner om at få det. Derfor spør jeg HVAD SKAL JEG KØBE.
Mine konditioner er:
Jeg skal se fjernsyn og film.
Jeg skal sidde ca 3 m fra fjernsynet.
Det skal have et skarpt billed.
Jeg vil have en ordentlig lyd (evet. skal TV'et suppleres med en sound bar ?)
Der er et vindue i siden af rummet. (det genere dog ikke).
Prisen er underordnet - hvis den ikke er ublu.
Det skal være "pænt" (dvs - det skal have et enkelt design)
Derudover har jeg ingen intentioner om at det skal kunne punktsvejse og lyse under vand.
Ja, jeg kan bare læse mig frem til en stører viden - men jeg fatter ikke en brik af om det skal være LED, plasma, eller noget som helst andet. Og jo jeg kan da bare spørge i Fona om de har et pænt TV, og så viser de mig det dyreste !!!! Og måske er der en anden tråd jeg kan følge - men har endnu ikke fundet nogen der var på nivaou med mig ....... !
På forhånd tak
Jeg skal have et nyt TV. Jeg har INGEN forstand på noget som helst der har med den slags "teknik" at gøre - overhovedet INGEN. Og har ingen intentioner om at få det. Derfor spør jeg HVAD SKAL JEG KØBE.
Mine konditioner er:
Jeg skal se fjernsyn og film.
Jeg skal sidde ca 3 m fra fjernsynet.
Det skal have et skarpt billed.
Jeg vil have en ordentlig lyd (evet. skal TV'et suppleres med en sound bar ?)
Der er et vindue i siden af rummet. (det genere dog ikke).
Prisen er underordnet - hvis den ikke er ublu.
Det skal være "pænt" (dvs - det skal have et enkelt design)
Derudover har jeg ingen intentioner om at det skal kunne punktsvejse og lyse under vand.
Ja, jeg kan bare læse mig frem til en stører viden - men jeg fatter ikke en brik af om det skal være LED, plasma, eller noget som helst andet. Og jo jeg kan da bare spørge i Fona om de har et pænt TV, og så viser de mig det dyreste !!!! Og måske er der en anden tråd jeg kan følge - men har endnu ikke fundet nogen der var på nivaou med mig ....... !
På forhånd tak