Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

J.H. skrev:
Heschen skrev:Jamen så fandt jeg ud af at du godt kan lide plasma, men ikke rigtig hvilket tv af de 3 jeg har tænkt på, ville være det bedste køb.
Eftersom du ikke formåede at udlede andet af mine indlæg har jeg rettet dem til så de er tilsvarende :D
Jeg kommer sådan til at tænke på et ordsprog. Hvordan er det nu, det lyder? Det er vist noget med perler og "avlsdyr"... O_O
edinger skrev:
J.H. skrev:
Heschen skrev:Jamen så fandt jeg ud af at du godt kan lide plasma, men ikke rigtig hvilket tv af de 3 jeg har tænkt på, ville være det bedste køb.
Eftersom du ikke formåede at udlede andet af mine indlæg har jeg rettet dem til så de er tilsvarende :D
Jeg kommer sådan til at tænke på et ordsprog. Hvordan er det nu, det lyder? Det er vist noget med perler og "avlsdyr"... O_O
Ha ha....præcis min tanke edinger.

Heschen skrev:Haha så var der en der blev pigesur, men det er helt okay.
Men igen tak for hjælpen.
Ja, det måtte nødvendigvis blive din udledning, dejligt forudsigeligt :)
Jeg har ikke læst dette indlæg særlig meget . Men vil da komme med et par forslag denne dog nok lidt sent da det er et super wekkend pris fra Elgiganten . Dog ca 900 kr. over dit budzet .

En af Panasonic Top led modeller fra 2012 Pris 8888 Kr .

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-l47wt50y

Kan se at du har skrevet dit indlæg søndag morgen så du har nok måske set dette Tilbud eller ikke .

Men jeg kan sige at det er et rigtig god fladskærm som helt sikkert også andre ville sige var at godt tilbud , men du har nok sat dit loft ved de 7999 kr .

Men jeg kan dog sige dig at der i de kommende uger hos Elgiganten vil komme andre gode tilbud lig denne . Du skal bare hver dag ind på deres hjemme sige og et par gange om ugen måske forbi den fysiske butik da de til tider i butikken kan have et rigtig godt tilbud hvor prisen kan ligge under den pris du ser på Internettet .

Det har jeg i Horsens oplevet flere gange hos både Elgiganten og Bilka .

Man kunne feks. få Lg 47 Lm 620 T til kun 4799 kr. og Lm 55 660 T til kun 10000 Kr ( Bilka ) ca en uge siden jeg så dette .

Lg 47 Lm 660 T ser ud til at være udsolgt prisen var kun 5999 Kr. ( Bilka )

Og Lur mig Samsung s Top led serie 7005 og 8005 skal nok komme ned i en pris Fra ca. 6999 kr til 8999 kr i 47 Tommer inden længe .

Jeg så at man kunne få denne til 9999 kr. i dag i Elgiganten Uden Tab

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... axy-tab-ii
Jeg har selv et 47 Lm 760 T som jeg er meget tilfreds med var selv i sin tid på udkik efter 47 Lm 620 T men vagte dog 760 da den havde et 200 MHz panel som også den omtalte Panasonic Har .

De havde en 55 Lm 660 T demo til salg i Horsens sidste gang jeg var i Bilka til 10000 Kr.
( Med en 4 Års forsikring med i Prisen )

Om de stadig har den ved jeg ikke men du kunne jo prøve at ringe til Bilka Horsens

Husk denne model har samme panel som 55 Lm 620 T men den har Wifi og Magic Remote + design .

http://www.bilka.dk/elektronik/tv/lg/lg ... _other_ds)
janbau skrev:Jeg har selv et 47 Lm 760 T som jeg er meget tilfreds med var selv i sin tid på udkik efter 47 Lm 620 T men vagte dog 760 da den havde et 200 MHz panel som også den omtalte Panasonic Har .

De havde en 55 Lm 660 T demo til salg i Horsens sidste gang jeg var i Bilka til 10000 Kr.

Om de stadig har den ved jeg ikke men du kunne jo prøve at ringe til Bilka Horsens

Husk denne model har samme panel som 55 Lm 620 T men den har Wifi og Magic Remote + design .

1000tak for hjælpen, vil give dem et ring i morgen :-)
Skulle den være væk, så tror jeg også jeg overlever at købe 620T som ikke wifi og remote, da jeg allerede har trukket netkabel op til tv'et og har en iphone/ipad jeg kan bruge som remote. Jeg ville bare gerne have lidt input omkring andre havde prøvet dette tv og det ikke er helt ude i hampen at køre... så igen tak for input :-)
Heschen skrev:
janbau skrev:Jeg har selv et 47 Lm 760 T som jeg er meget tilfreds med var selv i sin tid på udkik efter 47 Lm 620 T men vagte dog 760 da den havde et 200 MHz panel som også den omtalte Panasonic Har .

1000tak for hjælpen, vil give dem et ring i morgen :-)
Skulle den være væk, så tror jeg også jeg overlever at købe 620T som ikke wifi og remote, da jeg allerede har trukket netkabel op til tv'et og har en iphone/ipad jeg kan bruge som remote. Jeg ville bare gerne have lidt input omkring andre havde prøvet dette tv og det ikke er helt ude i hampen at køre... så igen tak for input :-)

Helt i orden . Remoten kan jo også købes til mener for ca 400 500 kr . Skulle sige at den ville jeg have svær ved at undvære .

Men jeg har da lagt en Apps ind på Min Sony Mobil og det fungerer faktisk rigtig godt