Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Julbert
Hej alle - håber på jeres hjælp!

Jeg er på jagt efter nyt tv og jeg er altså ikke den skarpeste når det kommer til fladskærme, valget står efterhånden mellem Samsung ue55es8005 og Philips 55PFL6678S.

Er der nogen her der har en ide om hvilket et jeg skal vælge?
-og er Philips' ambilight noget der er værd at gå efter?

På forhånd mange tak for jeres hjælp :)
Af jones31
Philips har virkelig forbedret sig i deres 2013 modeller synes jeg og 6678 står virkelig godt og rigtig pænt design.
Synes også deres billeder på philips er bedre en samsung.

Ellers er der også txl55et60 fra pana af også et godt tv.
Af Julbert
Jeg er selv meget i tvivl. Var i El-giganten og snakkede med en medarbejder. Han sagde, at Philips' nye var bedre end Samsung, specielt billedet. Philips skulle være kommet rigtig godt med i år og Samsung'en jo også en ældre model Philips'en. Dog finder jeg stadig Samsung meget tiltalende og har også hørt godt om den.

Men tak for jeres bud! JEg bliver forhåbentlig klogere på det inden så længe ;)
Af jones31
polski12 skrev:Hold sig fra philips det ik fremtid tv ta samsung ,lg eller pana :D
ja samsung skal man da vælge, det mærke med flest fejl på. har du set philips tvet? siden du kam udtale dig om det.
Af THM
philips skal da have rykket sig en del hvis deres nye mellem model skal have bedre billede end sidste års topmodel fra samsung, som fik gode anmeldelser rundt omkring.
er dog godt klar over samsungs egenkontrol kunne være bedre, men mener da ikke es8005 har være ligeså plaget af clouding som d8005 var...
Af jones31
THM skrev:philips skal da have rykket sig en del hvis deres nye mellem model skal have bedre billede end sidste års topmodel fra samsung, som fik gode anmeldelser rundt omkring.
er dog godt klar over samsungs egenkontrol kunne være bedre, men mener da ikke es8005 har være ligeså plaget af clouding som d8005 var...

nej men der en del af dem der har clouding og det har rigtig dårligt betragtningsvinkel pga deres va paneller.

Siger heller ikke philipsen er bedre på billedet i en 6 serie. Siger at de har rigtig god billedkvalitet på de nye skærme.