Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af weiser
Hej,

Jeg overvejere at købe et Philips 47PFL6678S.

Men vil lige hører om nogen har noget erfaring med det?
Er der noget som I ser som en show stopper, eller noget som er kanon ved det...

Jeg er ikke den store smart-tv fan så det bliver ikke den funktion jeg kommer til at bruge mest. Så det er mest billede teknisk jeg er efter. Men erfaringer inden for andre områder er også velkommen...

--
Kim
Brugeravatar
Af edinger
Du kan med fordel gå den anden vej rundt? Finde en velanmeldt skærm, som der tillige er brugererfaringer med, og så overveje den?

På hvilket grundlag er du nået frem til at "overveje" 47PFL6678?
Af weiser
Jeg har været på jagt efter Samsung 46es8005 udgaven, men synes at den ligger lige lidt for højt i prisen, også var det at jeg blev tilbudt 47PFL6678S med et afslag så den kom inden for mit prisleje...

Så det er ikke et så teknisk grundlag som man kunne håbe på...
Af Dreamcode
Det var da en rimelig pæn rabat -står til 12.000,- i butikken... Hvad har du gjort/sagt for at få ham til at tilbyde rabatten?
Af weiser
Jeg spurte om han ville sælge Samsungen til 10K, det ville han ikke, også spurte han om det skulle være et Samsung, og det svarede jeg nej til. Også gik han lidt rundt og hen til computeren, også tilbød han mig Philipsen til 10K.

Så jeg gjorde ikke rigtigt noget...
Af jones31
weiser skrev:Hej,

Jeg er ikke den store smart-tv fan så det bliver ikke den funktion jeg kommer til at bruge mest. Så det er mest billede teknisk jeg er efter. Men erfaringer inden for andre områder er også velkommen...

--
Kim

Tv'et levere en rigtig god billedkvalitet og har fået et rigtig pænt design. Overhovedet ikke noget dårligt køb synes jeg. Muligheden kan jo også være pana et60.
Af Christianrsc
weiser skrev:Hej,

--
Kim
Hej Kim

Hvordan er tv'et? Jeg har købt samme tv, men vil gerne have lidt inputs fra en erfaren bruger. Er du tilfreds?
Af weiser
Hej,

Jeg kan desværre ikke give dig noget svar, da jeg endte med at købe Samsung ue46es8005.

--
Kim
Af Nauticay
jeg mener du havde fået et bedre billede på philipsen... 2012 modellerne i 8 serie har desværre ikke den billede kvalitet som man bør forvente af en highend modell, mener jeg.

men til 10k burde du nok ha købt ue46F8005 (2013 model) da den kostet 9995,- (kommer helt sikkert igen til den pris)
Af jones31
ja ue46es8005, er godt nok skuffende. Har den hjemme nu til låns, indtil jeg for min nye skærm og min har fået bekræftigelse i hvorfor jeg aldrig har valgt samsung.

Mit gamle lm760 stå så meget bedre.