Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Købte i går et LG fjernsyn i 640 serien. Nu virker My Apps og Home pludselig ikke. Hvis man trykker på knappen står der bare loading nede i højre hjørne i et halv minut, og forsvinder igen. Andet sker der ikke. Har opdateret softwaren til det nyeste og har haft strømmen fra, men intet virker. Det virkede upåklageligt i går.
Nogle der evt. har en løsning?
Kunne kører Apps og såen hvis jeg åbnede det fra LG TV Remote app på min iphone, men så prøvede jeg at åbne et spil så blev skærmen bare sort. Slukkede så tv'et og nu kan jeg heller ikke åbne noget fra telefonen. Hvad er der lige galt?!
har du prøvet om du kan komme på nettet, eller er det ikke tænkeligt aldrig at virke?

måske ser du de forkerte steder, og stikket er røget ud eller lign..

når det kun er software som fejler, så har du stadig chancer, såsom at prøve browser, og virker den ikke og du kan se forbindelse er ok i menu på netværk (test indstillinger) , så er firmware. ellers er det måske dit netværk som fejler..
Assersoen: Har du fundet problemet? Har netop fået samme problem med mit 2 dage gamle LG 669t. (Virkede 4 timer inden).

Der står også bare Indlæser i nederste hjørne i ca 30 sek og derefter forsvinder det og der sker intet.

lgowner: Der er ikke mulighed for at komem til browser eller andet lignende, da det ligger i samme menuer.
Underligt.. nå men har indtil videre fundet en løsning på vores problem. (uden selvfølgelig at vide om der bliver vde med at virke og uden at vide hvad det gjorde).

Nu kender jeg ikke din menuopsætning, men brugte knappen "settings" bagpå tvét. Gik ind i supportmenuen og trykkede "initialisering af Premium". Dette genstartede tvét og vi kunne bruge App´s og home bagefter.

Håber det måske også løser dit problem.
rappen skrev:Der står også bare Indlæser i nederste hjørne i ca 30 sek og derefter forsvinder det og der sker intet.
der ringer en klokke ;-)

jeg har vist prøvet præcis det samme på den ene LM skærm da den blev tændt, og her var det quickmenu og settings , alle stop i "indlæser..." position i nogen tid og intet fungerede.

jeg mener jeg simpelthen tog strømmen fra tv't og ventede lidt og så virkede alt ok efter dette.

det er nok en bug efter en opdatering af prem. apps , når ikoner osv også påvirkes, så går deres menu i freeze.. bad,bad bug...
Med mit Lg Lm 760 har jeg også oplevet lignende ting , det var især med de første firmvare .

Nogle gange forsvinder alle kanaler ( Dvb-C ) . Så skulle den bare slukkes og tædes igen . Den kunne finde på at genstarte af sig selv .
Prøv at indlæse initialisering af Premium igen .som andre siger .
Assersoen skrev:Yaayy!! :D
Det hjalp men initialisering af Premium!! Takker!
Så må vi se hvor lang tid det holder.
Havde også selv problemet. Supporten hjalp mig og vi fik det rettet med samme løsning som dig. Åbenbart et kendt problem og som berører rigtig mange modeller over hele gloden.

Tror at der er en ny softwareopdatering på vej, som gir problemet: http://hdsatelit.blogspot.dk/2013/04/fi ... pdate.html <-Brug google translate