THM skrev:kronholm skrev:THM skrev:Jeg er nu ikke generet af buzz på nogle af mine plasmaer, og har lagt øret til bagsiden af et par vt50'er i en butik uden så meget larm, og kunne ikke høre hverken buzz eller blæser støj...
nå, jamen hvis du har forsøgt at lytte efter det i en butik uden så meget larm, så er det endegyldigt bevist at panasonics 50'er serie ikke har buzz.
Nej det er det ikke, er ikke i tvivl om at de siger noget. Men hvis det er så voldsomt som du udtrykker det burde jeg kunne høre det med øret til bagsiden af panelet, også i en butik.
Mit eget pana plasma buzzer lidt, men ikke nok til det er et problem, dvs. Det er kun engang imellem jeg bemærker det, mit lg siger også en smule, men det hører jeg så at sige aldrig fra hvor jeg sidder, afstand er 2,5-3m.
Tror blot dine ører er mere disponeret for at høre denne lyd, men det er ikke lig med at alle panasonic plasmaer larmer som en jetjager, omend enkelte af dem sikkert kan være slemme 
bedømt ud fra den mængde indlæg som omhandler panasonic buzz på både danske og ikke mindst udenlandske forums, så er det ikke et unikt problem som jeg har. Når jeg nu har prøvet at have 3 panasonic plasma hjemme, så er det ikke fordi jeg har noget "had" til det mærke. Faktisk forventede jeg at tv'et havde en hvis standard, og at det unægteligt blot var tale om en mandags-model. Når man så har haft 3 stk. hjemme, så er tålmodigheden ved at være brugt op. Jeg finder det uacceptabelt at et panasonic top plasma skal larme 10 gange mere end et 3-4 år gammel samsung mellemmodel, og 10 gange mere end LG's billige PM680T. At der er så mange der vælger at leve med fejlen, gør jo blot at panasonic tror de kan slippe afsted med at sætte lorte-komponenter i deres skærm, og det er for dumt.
Problemet er også, når i skriver "jeg hører ikke noget på min model", "min model er flawless", for så tager folk alligevel chancen, og får en model der larmer af h til. Så tror folk det er sådan plasma-tv er, og det mister plasma-industrien kunder på.Det er heller ikke tilfældigt at der er så mange der forsøger at sælge forholdsvist nye ST50'ere og GT50'ere.