Log ind med sociale netværk
09 apr 2013, 21:33
Floating blacks, støj i sort farve og øget retention. Hmmm, jeg ville personligt ikke ofre bedre performance i sollys for disse tre artefakter...
09 apr 2013, 22:24
Tror du kommer til at lede forgæves, hvis du vil finde et nyproduceret fejlfrit plasma-tv lige foreløbigt. Mht. retention så kan det næppe være værre end panasonics 50'er serie, og den blev jo rost til skyerne af alt og alle.
09 apr 2013, 23:50
Ouch, floating blacks er da ikke et problem der har præget så mange af de seneste plasma skærme eller er det bare mig?
10 apr 2013, 01:12
Panasonic slap af med det ved en firmware opgradering i den tidlige sommer 2011.
2 T ´er Uden H skrev:Ouch, floating blacks er da ikke et problem der har præget så mange af de seneste plasma skærme eller er det bare mig?Samsung har haft det i skiftende grad på både 2011 og 2012 modellerne.
Panasonic slap af med det ved en firmware opgradering i den tidlige sommer 2011.
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede
10 apr 2013, 07:28
... men der er vel ingen grund til at nævne de andre fejl panasonics plasma så har, vel?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto