Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Weisleder
Hej allesammen, har lige fundet denne fantastisk side og har læst virkelig mange anmeldelse og alt muligt andet her inde.
Men mit spørgsmål går ud på at jeg har kigget på elgigantens tilbud om et ES8005 med galaxy tab til 9999,- og har set at det har vundet mange priser osv. Men jeg er fuldstændig ligeglad med 3d effekten da jeg syntes den er overflødig og har allerede en tablet, derfor fandt jeg 46PFL5007H som kun koster det halve, men samtidig er et langt dårligere produkt
Men skal vide om der er andre alternativer som kunne være interessant?
Fjernsynet skal bruges til alt muligt, film, tv, playstation osv osv. og samtidig skal det have smart funktionen og dlna.
Budgettet er ikke højt og derfor er ES8005 også det aller dyreste jeg kan klarer, men det må meget gerne være under det

Håber i kan hjælpe :)
Af lgowner
Weisleder skrev:l vide om der er andre alternativer som kunne være interessant?
det er vist en go' ide du følger den tråd her , du spørger om præcis det samme, og gentage sig selv det gider folk bare ikke.
Af Weisleder
lgowner skrev:
det er vist en go' ide du følger den tråd her , du spørger om præcis det samme, og gentage sig selv det gider folk bare ikke.
Syntes da ikke jeg fik så meget ud af den tråd. Har siddet og ledt efter tråde der var relavante for mit problem, men enten er det folk som ikke har kongens mønt ellers er det folk som gerne vil have 20.000 kr's fjernsyn
Af lgowner
mit svar var primært på din "alternativerne"
og i den anden tråd skrives der
"Eller er der bedre alternativer i samme prisgruppe (5-6000). "

der er så meget generelisering, og at 3D sjældent kan sorteres fra, så bliver svar til alternativerne tæt på dine ønsker, selvom det er svært for dig at se det.
der vil altid henvises til de samme modeller, og der genereliseres meget, udover dem som lige er på tilbud. så kan du ikke finde den i den anden tråd, så er du svær at gøre tilfreds.
Af jones31
Weisleder skrev:
lgowner skrev:
Syntes da ikke jeg fik så meget ud af den tråd. Har siddet og ledt efter tråde der var relavante for mit problem, men enten er det folk som ikke har kongens mønt ellers er det folk som gerne vil have 20.000 kr's fjernsyn
Weisleder skrev:Hej allesammen, har lige fundet denne fantastisk side og har læst virkelig mange anmeldelse og alt muligt andet her inde.
Men mit spørgsmål går ud på at jeg har kigget på elgigantens tilbud om et ES8005 med galaxy tab til 9999,- og har set at det har vundet mange priser osv. Men jeg er fuldstændig ligeglad med 3d effekten da jeg syntes den er overflødig og har allerede en tablet, derfor fandt jeg 46PFL5007H som kun koster det halve, men samtidig er et langt dårligere produkt
Men skal vide om der er andre alternativer som kunne være interessant?
Fjernsynet skal bruges til alt muligt, film, tv, playstation osv osv. og samtidig skal det have smart funktionen og dlna.
Budgettet er ikke højt og derfor er ES8005 også det aller dyreste jeg kan klarer, men det må meget gerne være under det

Håber i kan hjælpe :)

Der er også txl47dt50 fra pana til 8999,-, hvilket jeg synes er et bedre tv billedmæssigt, tjek pricerunner hvem der har det. Herinde må MAN ikke reklamere for en butik.
Af lgowner
jones31 skrev:tjek pricerunner hvem der har det. Herinde må MAN ikke reklamere for en butik (edit: man arbejder for).
tror ikke du skal lægge så meget i det, der er andre herinde som kun smider links til et specifikt website og reklamerer hele tiden og andre som kun kan huske butikken i roskilde osv, det er vel bare om du lægger for meget i, hvor du går i dagligdagen, og vælger dem ud selvom andre måske kan gøre det bedre, og du er vist flink nok til at vælge andre alternativer som jeg ser posts ;)

mine 10cents on that!
Af jones31
Bliver sku bare lidt irriteret over det. Er kun herinde for at hjælpe folk.