Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af beckowitz
T_skaaning skrev:http://www.samsung.com/dk/support/model ... dName=BM-P

Så bare lige tryk på "Firmware" henne til venstre.

Du skal være opmærksom på at den filer du henter er i en container, - det vil sige den lige skal extractes.. mener godt man kan med et almindeligt winzip-program.

Jeg lavede nemlig fejlen engang bare at downloade den der fil og lægge den på en harddisk og så kunne mit tv ikke finde filen.. Men det er så fordi jeg ikke havde pakket filen ud. :)

Selv tak, - Du må sige til, hvis der er mere omkring Tv'et, hvortil du har brug for erfaringer.
Så er TV'et sgu igang med at opdatere til vers 1024. Havde 1021 installeret - så jeg har jo været håbløst bagud.

Tusind tak for hjælpen.
Af beckowitz
beckowitz skrev:

Du skal være opmærksom på at den filer du henter er i en container, - det vil sige den lige skal extractes.. mener godt man kan med et almindeligt winzip-program.

Jeg lavede nemlig fejlen engang bare at downloade den der fil og lægge den på en harddisk og så kunne mit tv ikke finde filen.. Men det er så fordi jeg ikke havde pakket filen ud. :)

Selv tak, - Du må sige til, hvis der er mere omkring Tv'et, hvortil du har brug for erfaringer.
Så er TV'et sgu igang med at opdatere til vers 1024. Havde 1021 installeret - så jeg har jo været håbløst bagud.

Tusind tak for hjælpen.
Og nu kørte jeg så lige online opdatering, og er nu på vej op på en version 1027.

Og også tak for tippet med dynamisk indstilling. Det giver jo også et helt andet billede.

Tusind tusind tak for hjælpen.
Af beckowitz
beckowitz skrev:
beckowitz skrev:

Tusind tak for hjælpen.
Og nu kørte jeg så lige online opdatering, og er nu på vej op på en version 1027.

Og også tak for tippet med dynamisk indstilling. Det giver jo også et helt andet billede.

Tusind tusind tak for hjælpen.
Hmm - så er firmware blevet opgraderet, men SMART menuen ligner den gamle dvs. ingen netflix, og jeg kan fortsat ikke connecte til samsung apps som vises øverst i højre hjørne.

Mangler jeg at gøre noget?
kronholm skrev:var det hvad der skulle til, eller har du stadig ikke netflix?
Nej ikke rigtigt.

Jeg har oprettet et smart id og valgt nulstil smarthub derefter. Men det har ikke rigtig hjulpet noget. De tjenester jeg kan registrere min konto til er fortsat kun youbio, twitter, sf mv.

Når jeg valgte samsung app's skriver den at der opstod en netværksfejl?

Tænker du jeg kan køre noget andet?
Er det et samsung PS51D8005 eller et PS51D8000 du har?

Herinde skriver de at det helt bestemt burde være muligt på D8005, og jeg havde det altså også på mit PS51D8000. :o

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350640612

jeg er lidt clueless... Hvis dit netværk kører som det skal, og du har nulstillet det hele efter opdateringen af firmware, så burde det jo være der. Har desværre ikke et D8000 længere, så kan ikke helt huske hvor netflix befandt sig, men mener det var let tilgængeligt.

.....

nu siger du oprettet smart-id. Det mener jeg ikke jeg gjorde.

Det var at skabe trådløs forbindelse, og så ellers trykke på smart-tv knappen, og så var netfli der som en af de programmer man kunne vælge... Præ-installeret. Ikke noget med at skulle hente andre.
kronholm skrev:Er det et samsung PS51D8005 eller et PS51D8000 du har?

Herinde skriver de at det helt bestemt burde være muligt på D8005, og jeg havde det altså også på mit PS51D8000. :o

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1350640612

jeg er lidt clueless... Hvis dit netværk kører som det skal, og du har nulstillet det hele efter opdateringen af firmware, så burde det jo være der. Har desværre ikke et D8000 længere, så kan ikke helt huske hvor netflix befandt sig, men mener det var let tilgængeligt.
Min kvittering fra hifi klubben siger D8005. Går jeg under "generelt" og tv navn står der D8000 så jeg bliver lidt i tvivl.
kronholm skrev:Mon ikke det er et D8005 så, og D8000 så bare er det internationale modelnavn. Det er jo også D8005 firmware du har installeret går jeg ud fra.
Efter min USB opdatering fandt den jo selv næste version - men enig. Det må og bør være D8005 modellen.

Efter min nulstilling af smarthub har jeg ikke længere you bio, sf film mv. apps'ene på forsiden. Der er bare your video og samsung apps i den øverste halvdel af skærmen, men jeg kan ikke gå ind i nogle af dem. Der sker intet når jeg trykker enter.

Måske jeg skal prøve at ringe til Samsung imorgen?
beckowitz skrev:
kronholm skrev:Mon ikke det er et D8005 så, og D8000 så bare er det internationale modelnavn. Det er jo også D8005 firmware du har installeret går jeg ud fra.
Efter min USB opdatering fandt den jo selv næste version - men enig. Det må og bør være D8005 modellen.

Efter min nulstilling af smarthub har jeg ikke længere you bio, sf film mv. apps'ene på forsiden. Der er bare your video og samsung apps i den øverste halvdel af skærmen, men jeg kan ikke gå ind i nogle af dem. Der sker intet når jeg trykker enter.

Måske jeg skal prøve at ringe til Samsung imorgen?
Du har heller ikke viaplay? Kan det være samsungs smart-tv server der er nede igen? det hænder vist med jævne mellemrum.

http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1362374268

- Du har selvfølgelig genoprettet den trådløse forbindelse efter de par gange du har gendannet/opdateret, ikk?