Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zapper
Hejsa i hytten, far her har lige købt en PS3. Jubiii...

Jeg havde planlagt at købe en R71W fra Samsung. Men den kloge mand i Hifiklubben fortæller at de den 24. April får en R86W som er endnu bedre. Men sagen er at jeg nu har en sort Sony Playstation og overvejer at købe et sort Bravia TV. Maks 32 tommer. Nu har jeg læst op på samsungs modeller. Og har ignoreret Sony. Er der nogen med indsigt der kan fortælle mig hvilken model jeg skal købe. jeg kan se på HifiPriser at man kan få en model ved navn KDL-32S2530 i MMW til 8300, men der er en model over og under som ligner den samme.??? Jeg er i tvivl.
Af Kief
Der er ingen grund til at købe en Sony skærm blot fordi du har en Sony PS3. S-modellen fra Sony er ikke den bedste og du kunne evt. vinde mere ved at købe et lidt mindre "hypet" mærke end Sony.

Jeg ville råde dig til at kigge efter en god Toshiba skærm. De laver nogle rigtig fede skærme til meget få penge. Du kan enten købe dem syd for grænsen eller finde nogle lidt andre her i landet.

Men du kan faktisk få en fed skærm for omkring 5000 i DE (32c3000p)
Af Zapper
Nu har jeg så købt skærmen og er utrolig glad for den... Ps3'eren og Selectoren står fantastisk. Men den har KÆMPE problemer med at afspille DVD'er i en tilfredstillende kvalitet. Nogen der ved hvorfor?
Af Kief
Kører du din dvd'er igennem din PS3? ... er det Sony skærmen du har købt dig ?
Af Zapper
Ja, og Ja... Jeg forstår det ikke, har prøvet med min panasonic dvd afspiller og Scart, og PS3 og HDMI, men det ser virkelig skidt ud. Antennekabel og kabeltv ser fint ud, og spil på ps3 og blueray film ser fint ud. Men dvd'erne sucks???
Af dagger
Har du fået løst dette problem?
Af Zapper
Ja, det kræver bare en god dvd-afspiller der kan opskalere, købte en denon i hifiklubben til 1600,- ps3 kan ikke opskalere og det kunne min gamle ikke... Men den fra denon kan godt. Så ja problemet er løst