Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kasperkk83
jones31 skrev:
Tenzing1972 skrev:Nej præcis der der nogle der kan fortælle om den nye ET60 kan for 3K mere?

Anderledes design primært og så fordi den er ny så stiger den det i pris. Spar de 3000,- ville jeg sige.

Ellers har bilka altså også denne LG skærm på tilbud som er en rigtig god skærm http://www.bilka.dk/elektronik/tv/lg/lg ... ther_ds%29

Jeg har faktisk selv bestilt den skærm, men må indrømme jeg nu er kommet i tvivl. Hvis man googler lidt om den skulle den have lidt problemer med korrekt håndtering af 24p materiale og det er lidt synd synes jeg
Af Hjarsen
Der står faktisk den gamle er 200HZ og den nye er 100 HZ.. :o

Havde selv bestilt sådan en GT50 50".. Men har afbestilt den igen, venter sq et halvt års tid eller et helt år med fjernsyn.
Skal alligevel ikke se TV hele sommeren. :)
jones31 skrev:
Tenzing1972 skrev:Nej præcis der der nogle der kan fortælle om den nye ET60 kan for 3K mere?

Anderledes design primært og så fordi den er ny så stiger den det i pris. Spar de 3000,- ville jeg sige.

Ellers har bilka altså også denne LG skærm på tilbud som er en rigtig god skærm http://www.bilka.dk/elektronik/tv/lg/lg ... ther_ds%29
Tak for tippet. Jeg har set på dette og det er en fantastisk pris, men foden er dog i mine øjne meget mystisk udformet - ja den er som min kone siger en "no-go".

Faktisk synes jeg det er problemet med mange LED'er også med Samsung som har de grimmeste space-agtige skinnende fødder. Derfor kigger vi på Panasonic, da de overordnet set har det pæneste design, herunder en meget diskret flot fod.
Hjarsen skrev:Der står faktisk den gamle er 200HZ og den nye er 100 HZ.. :o

Havde selv bestilt sådan en GT50 50".. Men har afbestilt den igen, venter sq et halvt års tid eller et helt år med fjernsyn.
Skal alligevel ikke se TV hele sommeren. :)
Som stor fodboldfan kan jeg ikke trække den så længe. Så får jeg sgu abstinenser. Men jeg tror også jeg lige venter til alle de nye Panasonic-modeller er landet og jeg kan se dem i levende live .... Den med kun 100Hz lyder mærkeligt, da mine øjne er meget sensitive og jeg da ikke håber det giver en dårligere oplevelse.
Af Nick_S
24p er den frekvens BluRay film bliver afspillet ved. Hvis TV'et ikke kan håndtere 24p vil billedet som oftest hakke unaturligt i filmene, eller konstant behandle bevægelser forkert - ikke fedt at se på.

Designet på ET60 er en hel del federe end ET50 hvis jeg selv skal sige det. ET60 ligner DT50 fra sidste år. Samtidig er den nye Smart TV platform en hel del forbedret i år (såfremt man er til den slags). Begge to er bestemt fremragende tv.