31 mar 2013, 10:01
Som topic siger skal jeg have fundet en afløser til min afdøde 5090H
Havde lige besluttet mig for, at beholde den et par år endnu og få den re-kalibreret, men igår midt under et Wii spil døde den pludseligt. Billedet blev mindre og mindre og til sidst helt sort skærm og høj hyle lyd - så det er nok hele panelet der er røget
Meeeen så får jeg jo lov at købe nyt gear
What to choose?
Umiddelbart hælder jeg selv til at gå Plasma vejen igen og har kig på:
- Pana 55ST60 - evt. 65ST50
- Samsung PS-60E6500
eller om jeg tør bevæge mig over på LED markedet, de smalle rammer og designet tiltaler mig og trunten en del. Men jeg tænker med gru tilbage på de første 2 LCD TV vi havde med grynet billede, dårlig performance til fodbold/sport etc.
- Samsung ES7005
- Panasonic nye 2013 modeller i min. 55"
Eller.....................
Det skal nævnes at TV skal stå i en meget lys stue med 14 store vinduer (nyt "smart" hus-byg) og der bliver aldrig 100% mørkt - heller ikke om aften pga. udebelysning og ikke mulighed for afdækning.
Derfor jeg hælder til de nye LED skærme der skulle give ok med sort niveau og være bedre til oplyste miljøer.
Please guide mig i den rigtige retning.
Meeeen så får jeg jo lov at købe nyt gear
What to choose?
Umiddelbart hælder jeg selv til at gå Plasma vejen igen og har kig på:
- Pana 55ST60 - evt. 65ST50
- Samsung PS-60E6500
eller om jeg tør bevæge mig over på LED markedet, de smalle rammer og designet tiltaler mig og trunten en del. Men jeg tænker med gru tilbage på de første 2 LCD TV vi havde med grynet billede, dårlig performance til fodbold/sport etc.
- Samsung ES7005
- Panasonic nye 2013 modeller i min. 55"
Eller.....................
Det skal nævnes at TV skal stå i en meget lys stue med 14 store vinduer (nyt "smart" hus-byg) og der bliver aldrig 100% mørkt - heller ikke om aften pga. udebelysning og ikke mulighed for afdækning.
Derfor jeg hælder til de nye LED skærme der skulle give ok med sort niveau og være bedre til oplyste miljøer.
Please guide mig i den rigtige retning.