Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kriller7000dk
Hej

Jeg købte i starten af sidste uge en demo VT50 i expert. Sælger forsikrede mig om der ikke var burn in. Da jeg aldrig har haft plasma før anede jeg ikke hvad jeg skulle kigge efter. Da jeg så får skærmen hjem og pakket ud er der et fiiint DR1 logo til mig i hjørnet. Har kørt rullegardin i flere timer i streg og ikke hjulpet ret meget. Han har så snakket med Panasonic om sagen og de vil skifte panelet. Men jeg har så ikke lyst til at skulle stå med en skærm der er blevet repareret også igen opleve burn in fordi børnene har ladet skidtet stå.

Sælger har så tilbudt at jeg kan få enten en LG55LM670 eller et Samsung 55" i 8005, mere specifik var han ikke, kan se der er flere typer.

Jeg skal have hjælp til at vælge skærm. Den oprindelige skærm jeg kom fra var en Philips PLF479532d, så der er sikkert en verden til forskel lige meget hvad.

Hvor der mest billedkvalitet for pengene i disse?

På forhånd tak

Kriller
Af J.H.
Af de to tilbudte skærme: Samsung 8005. Ingen tvivl.

Har du børn der jævnligt får lov til at lade skærmen stå og køre, er LED formentlig et bedre valg, så spring du bare på den Samsung.
Af kriller7000dk
J.H. skrev:Af de to tilbudte skærme: Samsung 8005. Ingen tvivl.

Har du børn der jævnligt får lov til at lade skærmen stå og køre, er LED formentlig et bedre valg, så spring du bare på den Samsung.
Får lov og får lov, børn glemmer jo og hvad skal der nye regler til for;-)?
Af kriller7000dk
Vil bare have bedste af de 2, hvad billed angår. Smart delen går jeg ikke rigtigt op i, men den er jo heller ikke skide god i nogen af dem hvis man skal tage anmeldelserne til sig.