Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hjarsen
Hej Alle

Har egentlig bestilt sådan et Panasonic GT50 50" fra El Giganten.
Har ikke modtaget det endnu.

Men tænker på hvordan er det i forhold til de nyere modeller der kommer, skal jeg afbestille ordren og vente på noget bedre til en god pris.. Skal siges jeg gav 6999 for det Panasonic GT50. Eller skal jeg vente og se hvad Samsung kommer med?

Kan snildt vente et halvt til et helt år med TV.. Men blev vist lidt revet med at stemningen :)

Nogen der kan hjælpe mig lidt på vej, har gjort mig selv forvirret om det er det værd.. :)
For at citere BrianH: Den handler om behov.

Det var et godt tilbud, da du købte skærmen, og det er det stadig, når de nye skærme kommer.

Men hvis du ikke har behov for en ny skærm, men faktisk er ganske godt tilfreds med din nuværende skærm og som du skriver, blot lod dig rive med af stemningen, ja, så kan du roligt returnere skærmen i sikker forvisning om, at der nok skal dukke et lignende tilbud op igen. Hvis ikke tidligere, så omkring samme tid næste år.

Mere opsigtsvækkende er det trods alt heller ikke.
edinger skrev:så kan du roligt returnere skærmen i sikker forvisning om, at der nok skal dukke et lignende tilbud op igen.
og måske glæde en anden med tilbuddet hvis de har nogen skrevet op.
Tvivler på nogen kunne "skrive sig op", da det kun var online-salg, og når der er udsolgt, må man gå ud fra at der er udsolgt. Kan dog se at det ser ud til at 5 eller flere har ombestemt sig, og har annulleret købet, da der er 5+ på lager igen.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-p50gt50y

men så er det jo så til 11.000 igen. ;)

Mht dit spørgsmål, så ligger det lidt i kortene, at desto længere man venter, desto bedre bliver fjernsynene. Du kommer dog formentligt ikke til at kunne få et lige så godt panasonic plasma til den pris, før GT60 engang falder til 7.000.... hvis den overhovedet gør det. ST60'eren som billedmæssigt kan sammenlignes med Gt50, har hverken dual-core eller usb-optagelse.
Af smuff
Jeg har også bestilt GT50'eren hos Elgiganten til 7000 kr. Jeg har holdt øje med tilbuddene i de sidste 3 måneder og har ikke selv fundet noget, der kommer i nærheden af dette tilbud.

Den nye GT60-model i 50" kommer til at koste 15.000 kr (har jeg fået oplyst hos en Panasonic-forhandler). Og ST-modellen koster fortsat ca. 8000 kr. rundt omkring på nettet.

Men hvis du venter et år, vil den GT60'eren sikkert også komme på tilbud, når de nye modeller kommer. Bortset fra, at rygterne jo nu siger, at Panasonic stopper produktion af plasma-fjernsyn i 2014.
Ringede du også bare til dem?

Synes jeg kan se på deres hjemmeside, at der står XX i Silkeborg, men der ikke er flere online? Så det kan godt være de har tv'et til 11k men ikke flere online tilbud?

BTW, har fundet nogle "brugte" 3d griller som hedder TY-ER3D4MA. ER der nogen der kender dem, og passer de sammen med GT50? Kan de genoplades? eller er der et batteri man skal skifte?
eol1158 skrev:Ringede du også bare til dem?

Synes jeg kan se på deres hjemmeside, at der står XX i Silkeborg, men der ikke er flere online? Så det kan godt være de har tv'et til 11k men ikke flere online tilbud?

BTW, har fundet nogle "brugte" 3d griller som hedder TY-ER3D4MA. ER der nogen der kender dem, og passer de sammen med GT50? Kan de genoplades? eller er der et batteri man skal skifte?
De nævnte briller er med udskifteligt batteri, genopladelig model slutter med E i modelbetgnelsen.
Link til genopladelige :
http://www.computersalg.dk/produkt/6581 ... =EDBpriser