Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Jeg leder efter en fod til et efterhånden gammel panasonic fjernsyn på 37 tommer model TH-37PA50E. Jeg har ikke foden og kan ikke hænge det op på væggen pga væggen, så jeg leder efter en billig løsning som bordfod/stand til fjernsynet. Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan eller som evt ligger inde med en der passer til fjernsynet? Jeg har søgt og søgt og kan kun finde nogle rigtig dyre nogle vist nok fra versa eller noget lign. Håber meget på hjælp.

Mvh josefine (ny-begynder herinde ) :)
JosefineStokholm skrev:Hej
Jeg leder efter en fod til et efterhånden gammel panasonic fjernsyn på 37 tommer model TH-37PA50E. Jeg har ikke foden og kan ikke hænge det op på væggen pga væggen, så jeg leder efter en billig løsning som bordfod/stand til fjernsynet. Er der nogle der ved hvor man kan købe sådan eller som evt ligger inde med en der passer til fjernsynet? Jeg har søgt og søgt og kan kun finde nogle rigtig dyre nogle vist nok fra versa eller noget lign. Håber meget på hjælp.

Mvh josefine (ny-begynder herinde ) :)
Hej. Jeg tjekker lige via mit job imorgen om det er noget der kan skaffes.
Hej Josefine,

Jeg har en sådan fod du søger, men ved ikke om det stadig er aktuelt.

Har endda et helt TV - TH-37PA50E - med fod til salg.

Giv lyd fra dig hvis du er interesseret.

vh
Morten