Log ind med sociale netværk
23 mar 2013, 12:53
jeg ved ikke om jeg beholder mit, da jeg egentligt havde regnet med 55"+ denne gang. så måske vil jeg sælge det om en måned eller to, hvis ikke jeg mister for meget ved det
mht. om det er billigt eller ej, så går der i hvert fald rigtig lang tid før et bedre eller tilsvarende tv fra panasonic bliver sat til salg til den pris.
Panasonic 50ST60Y minder ca. om GT50 i billedkvalitet, men det har ikke PVR og GT50 har dual-core.
Den eneste grund til at man skulle vælge ST60'eren fremfor GT50, ville være hvis har fjernet risikoen for burn-in, samt hvis de har fikset plasma-støjen. Tvivler dog meget, da ST60'eren formentligt bare anvender et GT50/VT50 panel.
mht. om det er billigt eller ej, så går der i hvert fald rigtig lang tid før et bedre eller tilsvarende tv fra panasonic bliver sat til salg til den pris.
Panasonic 50ST60Y minder ca. om GT50 i billedkvalitet, men det har ikke PVR og GT50 har dual-core.
Den eneste grund til at man skulle vælge ST60'eren fremfor GT50, ville være hvis har fjernet risikoen for burn-in, samt hvis de har fikset plasma-støjen. Tvivler dog meget, da ST60'eren formentligt bare anvender et GT50/VT50 panel.
23 mar 2013, 13:24
Af hvad jeg kan se, så er der ikke nogle 55" på deres onlineshop, og 65" er kun "collect @ store", dvs. der kommer ikke kæmpe lagerudsalg som på dette GT50.
medmindre de selvfølgelig kan købe dem meget billigt ind hos panasonic, men det virker usandsynligt at elgiganten har lyst til at købe en stor portion 2012 modeller hjem.
S.G skrev:Gad vide om deres 55´er og 65´er også kommer ned i pris
Af hvad jeg kan se, så er der ikke nogle 55" på deres onlineshop, og 65" er kun "collect @ store", dvs. der kommer ikke kæmpe lagerudsalg som på dette GT50.
medmindre de selvfølgelig kan købe dem meget billigt ind hos panasonic, men det virker usandsynligt at elgiganten har lyst til at købe en stor portion 2012 modeller hjem.
23 mar 2013, 15:01
lgowner skrev:Det, BrianH mener, er jeg ret sikker på, er, at det burde være behovet, som vægter.BrianH skrev:Så selvom det er billigt nu, handler det alligevel om behovDet er helt sikkert ikke behovet, som vægter.
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
23 mar 2013, 16:42
Nogen der ved hvad de nye modeller kommer til at koste ca??
I 50" eller 55"..
Har jo 14 dage til at fortryde køb, så bestilte bare
Og hvad er chancen for burn In?? Det dækker reklamation vel.?
I 50" eller 55"..
Har jo 14 dage til at fortryde køb, så bestilte bare
Og hvad er chancen for burn In?? Det dækker reklamation vel.?
24 mar 2013, 14:29
Omvendt kan man også sige at folk som ikke spekulerer i hvad deres teknik koster om året, bør overveje deres situation.
DavidHimself skrev:Hvis 500,- om året vælter budgettet - så skal man sQ overveje sin situationDet var da en underlig ting at kommentere på.
Omvendt kan man også sige at folk som ikke spekulerer i hvad deres teknik koster om året, bør overveje deres situation.
24 mar 2013, 14:39
@PF:
Det skal naturligvis ses i relation til merværdien ved at vælge en mere strømkrævende skærm.
For mange (af os) nørder forekommer det at være en underlig prioritering at gå på kompromis med billedkvaliteten for at spare, hvad der svarer til et par familiebesøg på Baresso.
Det skal naturligvis ses i relation til merværdien ved at vælge en mere strømkrævende skærm.
For mange (af os) nørder forekommer det at være en underlig prioritering at gå på kompromis med billedkvaliteten for at spare, hvad der svarer til et par familiebesøg på Baresso.
En flad på væggen og to kanaler i ørerne
24 mar 2013, 14:43
i øvrigt noget sludder det med at overveje sin situation pga. strømforbrug begge indlæg er noget sludder
edinger skrev:@PF:nogen kan jo bedre lide billedet på et LED så det er jo ikke sikkert det er det det handler om.
i øvrigt noget sludder det med at overveje sin situation pga. strømforbrug begge indlæg er noget sludder
24 mar 2013, 14:44
Så kan der vel ikke siges mere om det
edinger skrev:@PF:Det er også helt okay, og der skal være plads til alle herinde. Men da han ikke kommenterer på at I "nørder" ikke går op i den side af økonomien, så er det et malplaceret svar fra hans side.
Så kan der vel ikke siges mere om det
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto