23 mar 2013, 07:40
Hej
Jeg har brug for lidt input iforb med dette problem,kom frisk
Pansasonic support har også være indeover og jeg har ikke brug for kommentarer som alflever setup hos service center.
MIt tv er tilsluttet en panasonic soundbar SA-BFT800EGK med et hdmi kabel!
Problemet er flg:
Lav tv lyd på alle kanaler over soundbar,ved brug af arc.
Forskel er så stor at soundbaren levere fint radiolyd ved volumetal 5,men skal vi høre tv skal den op på 50 og lyden lyder som en transistorradio ,tilbagetrukket og næsten uden bund,ved 50 er lyden ikke speciel høj!
Hvori kan mit problem ligge?
Dårligt hdmi kabel?kablet er ikke med forgyldte ender!
Dårligt tv signal(lyd) bruger stofa kabel,digital?
Ville det have nogen ændring at jeg købte et optisk kabel og forbandt enheder med?
Panasonic support vil gerne have jeg køber orignale kabler og siger kvali er meget forskllig kontra andet?
Kan det være boksen i mit hus som skiller signal fra vejen ad(radio og tv til dåser)?
Jeg har ingen problemer med tv billede eller kvalitet af kanaler
Håber stærkt på nogle gode inputs fra jer,inden jeg evt skal købe nye kabler besøge service centre osv osv..
Alex
Jeg har brug for lidt input iforb med dette problem,kom frisk
Pansasonic support har også være indeover og jeg har ikke brug for kommentarer som alflever setup hos service center.
MIt tv er tilsluttet en panasonic soundbar SA-BFT800EGK med et hdmi kabel!
Problemet er flg:
Lav tv lyd på alle kanaler over soundbar,ved brug af arc.
Forskel er så stor at soundbaren levere fint radiolyd ved volumetal 5,men skal vi høre tv skal den op på 50 og lyden lyder som en transistorradio ,tilbagetrukket og næsten uden bund,ved 50 er lyden ikke speciel høj!
Hvori kan mit problem ligge?
Dårligt hdmi kabel?kablet er ikke med forgyldte ender!
Dårligt tv signal(lyd) bruger stofa kabel,digital?
Ville det have nogen ændring at jeg købte et optisk kabel og forbandt enheder med?
Panasonic support vil gerne have jeg køber orignale kabler og siger kvali er meget forskllig kontra andet?
Kan det være boksen i mit hus som skiller signal fra vejen ad(radio og tv til dåser)?
Jeg har ingen problemer med tv billede eller kvalitet af kanaler
Håber stærkt på nogle gode inputs fra jer,inden jeg evt skal købe nye kabler besøge service centre osv osv..
Alex