Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Ja, det er ret billigt.
Men deres førpris på 13.999 er vist fri fantasi. De har før solgt tv'et for 9999,- (eller var det 10.999?)
Af BrianH
Jeg sidder selv og overvejer det, men kan egentlig bedre lide deres LED topmodeller, der desværre er lidt dyre. Et 50" plasma bruger også for 500-700 kr strøm om året. Det skal man også tænke på...
Af BrianH
DavidHimself skrev:Hvis 500,- om året vælter budgettet - så skal man sQ overveje sin situation ;)
Det er et spørgsmål om økonomisk sans, ikke om at have råd. Et tv på 250 W bruger for 2,2 x 0,25 = 55 øre i timen. Det lyder ikke af meget, men hvis det kører 5 timer i døgnet (det kan det nemt gøre i en familie) er det 0,55 x 5 x 365 = 1003 kroner om året.

Det kan sagtens være 1000 værd om året at se tv, men nogen synes måske de hellere vil have LED og købe rødvin for de sparede penge
Af BrianH
BudZa skrev:5 TIMERS TV OM DAGEN?!
Du lyder overrasket, men det kan 4 mennesker i en husstand, altså sagtens bruge. 1 film + nyheder er 3 timer. Så er der dem der synes morgen tv er sjovt, og playstation tager resten
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
hkima skrev:Har lige set elgigantens weekend pris på Panasonic GT50y 6999,-. Nu skal der vist sælges ud af sidste års modeller.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... x-p50gt50y

Hilsen Kim
Taget i betragtning af, at det er GT50-modellen, så er det et super tilbud i mine øjne. Jeg har tilføjet det i Tilbudsjagten.
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1320152757
Af lgowner
BrianH skrev:
BudZa skrev:5 TIMERS TV OM DAGEN?!
Du lyder overrasket, men det kan 4 mennesker i en husstand, altså sagtens bruge. 1 film + nyheder er 3 timer. Så er der dem der synes morgen tv er sjovt, og playstation tager resten
ca. 10-12 timer over flere skærme er heller ikke uhørt. det overrasker bare folk med kun 2-3 timer skærmtid. men jo det er da også meget men over flere familie medlemmer, så vil morgen-middag og aften fra 19-24 hurtigt ryge op.

der er for mange singles som glemmer dem med 2-4 skærme i familien. her er der 4, og kender da flere med 2 og 3 skærme.

men det var så lidt OT
Af smuff
Har købt det for 5 minutter siden;-)

1000 tak til hkima for posten - var meget tæt på at købe ST50-modellen til 7.500 (endda demo-model) hos NBRadio imorges, så jeg har det nærmest som om jeg har vundet i Lotto;-)

Elgiganten solgte det for 10.999 igår, så Rasmus har ret: der er tale om et ægte supertilbud - 7000 kr. for et 50" high-end tv !

I den sammenhæng er strøm-diskussionen for mig lidt ligegyldig - jeg slukker i stedet for nogle lamper og nyder det utrolige billede;-)
Af Mfede
Jeg har også slået til.
Med udsigt til feriepenge og penge tilbage i skat virkede det her som det suverænt bedste tilbud for tiden. Havde også overvejet ST-modellen, så til den pris skulle man jo være et skarn, hvis man ikke slog til :)
Brugeravatar
Af edinger
smuff skrev:Har købt det for 5 minutter siden.
Så det blev en dansk GT50'er frem for VT50 – fra Tyskland.

Fornuftigt :)
Af Theralol
Jeg endte også med at udnytte Elgigantens tilbud frem for at bestille et VT50 fra Tyskland. Glæder mig til at skifte det ud med mit 5-6 år gamle 32" Samsung!