Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Tillykke..

Med de problemer er det måske godt du er skiftet, men for at bringe tråden tilbage
til emnet, så er det trist at plasmakvaliteten forsvinder til den dårligere LCD kvalitet. I hvert fald rent billedmæssigt..Og Ja. LED er tyndere, men det er uden tvivl gået ud over billedkvaliteten.Uanset hvordan man vender og drejer det..også er LCD vel også billigere at producere og kan sælges dyrt..Mon ikke producenterne har fundet ud af at kunne tjene lidt mere..??

"At de ikke er egnet som TV", er måske liige at gå skridtet for langt..

Bevares. Panasonic er ikke fejlfri og har måske aldrig været det, men det samme kan siges om LG og Samsungs produkter..Men måske forlanger folk ikke så meget af disse?

Jeg er enig i at mange sælgere kan lære at sætte deres skærme bedre op. Det gælder i Elgiganten (Hader bare at de prostituerer sig selv for KUN at sælge koreanske skærme uanset om man kigger på en Philips, Loewe eller Sony )OG i Panasoniccenterne..

Heldigvis kan jeg sige at jeg er en lykkelig ejer af en Pana skærm (Måske en af de få?)...En fordel er så også at have trådløse hovedtelefoner hvis DER VIRKELIG SKAL HØRES AC/DC FOR FULD SKRUE eller en fed film med perfekt sortniveau...og så kan det buzzze så meget det har lyst til...Der er dog hverken buzz eller blæser i mit :) Så den bliver nok først skiftet, når et OLED i 42" fåes til 6000 kr..

Bare rolig. Du skal nok finde en skærm du bliver glad for. Ellers kan jeg trøste dig med der kommer nye modeller hvert år :-)
PeterD skrev:Tillykke..

Med de problemer er det måske godt du er skiftet, men for at bringe tråden tilbage
til emnet, så er det trist at plasmakvaliteten forsvinder til den dårligere LCD kvalitet. I hvert fald rent billedmæssigt..Og Ja. LED er tyndere, men det er uden tvivl gået ud over billedkvaliteten.Uanset hvordan man vender og drejer det..også er LCD vel også billigere at producere og kan sælges dyrt..Mon ikke producenterne har fundet ud af at kunne tjene lidt mere..??

"At de ikke er egnet som TV", er måske liige at gå skridtet for langt..

Bevares. Panasonic er ikke fejlfri og har måske aldrig været det, men det samme kan siges om LG og Samsungs produkter..Men måske forlanger folk ikke så meget af disse?

Jeg er enig i at mange sælgere kan lære at sætte deres skærme bedre op. Det gælder i Elgiganten (Hader bare at de prostituerer sig selv for KUN at sælge koreanske skærme uanset om man kigger på en Philips, Loewe eller Sony )OG i Panasoniccenterne..

Heldigvis kan jeg sige at jeg er en lykkelig ejer af en Pana skærm (Måske en af de få?)...En fordel er så også at have trådløse hovedtelefoner hvis DER VIRKELIG SKAL HØRES AC/DC FOR FULD SKRUE eller en fed film med perfekt sortniveau...og så kan det buzzze så meget det har lyst til...Der er dog hverken buzz eller blæser i mit :) Så den bliver nok først skiftet, når et OLED i 42" fåes til 6000 kr..

Bare rolig. Du skal nok finde en skærm du bliver glad for. Ellers kan jeg trøste dig med der kommer nye modeller hvert år :-)
Tillykke? Er det lige ordet der er "in" i børnehaven pt?Det er jo nærmest umuligt at vinde en diskussion over en der skriver tillykke... Medmindre jeg selvfølgelig hiver dinmor-kortet frem. Det er jeg dog for gammel til at gøre, så det dropper jeg. Tillykke med dit panasonic.

og siden du ikke mener panasonic er fejlfri, så bør du måske informere folk om de fuldgode alternativer der er, istedet for at C/P "Køb ST50!!!!!! UT50!!!!!!! VT50!!!!!!" - Fordi du gerne vil have et tv der skal skiftes kanal på hver halve time, så er det ikke sikkert resten af befolkningen har det sådan.
Du har ret. Det ER svært at vinde over en der skriver tillykke, så jeg smiler lige nu, rækker hænderne i vejret og siger Wuhu :-)

Jeg nærmer mig de 40 år og jeg skriver tillykke, når jeg har lyst og mener tillykke..Noget galt i det..?

Hvis du har fuldt med i den sidste tid, har jeg også anbefalet Philips og Sony skærme, men det har du åbenbart overset fordi jeg, med god grund, taler mest om plasmaskærme. Hvorfor=Fordi du får mest for hver enkelt krone her.

Nææ, Jeg har fået sat min skærm op så der ikke skal skiftes kanal hver halve time og jeg slipper for line bleeding...

Men igen. Du foretrækker vel en slags skærme. Jeg et andet.

Det er bare ærligt at folk foretrækker den billigere teknologi, men Samsung og LG klapper vel i hænderne især når de læser overskrifen på tråden her..
det er jo bare så uendelig dumt udelukkende at anbefale panasonic plasma, når samsung får lige så flotte anmeldelser for deres plasma.

Så istedet for kun at anbefale philips, sony, panasonic, så ku du jo overveje samsungs plasma som har alle de samme fordele som panasonic's plasma har i forhold til lcd. Panasonics ST50 65" ligger i samme prislag som samsungs tilsvarende E6500 i 60", hvis man går ud fra pris pr tomme. Altså er samsungs ikke billigere skrammel end det du anbefaler til samtlige nye besøgende, der forventer hjælp til valg af et tv de kan anvende på samme måde som de har kunnet de sidste 20 år.

Og ja, der er noget galt i at skrive tillykke når der ikke er noget at fejre.

Det er det sidste jeg siger i denne tråd, og håber selvfølgelig panasonic får styr på både retention og plasma-buzz på deres 60/70'er serier i fremtiden. Samsung har jo i hvert fald vist at det kan lade sig gøre at lave en 3d-plasma TV, der kan holde til at se canal9 / DR3 osv, og sågar et spil FIFA uden at rooney's smukke ansigt bliver tatoveret ind i panelet.

Mojn.
Jeg har aldrig benægtet der KAN være problemer med skærmene fra Panasonic, men det samme gælder andre mærker som Philips, LG, Sony, Samsung, Grundig, Goldstar, Medion, Lifetech etc.

Når nu Kronholm har meldt sig ud af kampen, skulle det ikke undre mig om zappedronningen støder til og kæmper videre...Det startede med at Panasonic stopper deres plasmaproduktion, og hvor ender vi....Igen,igen, igen i den diskussion om hvilken teknologi der er bedst....Jesus Christ...

Husk på begge 2: Den perfekte skærm findes ikke endnu...Og så er det lige meget om den kommer fra Europa, USA, Asien...