Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

For mit eget vedkommende skulle der være to torsdage i samme uge før der kom en Philips fladskærm ind her, medmindre den kostede gratis eller var en 9000 serie til meget fornuftige penge.

Samsung er interessant, særligt 7005/8005 men man kan risikere at få et eksemplar der lider gevaldigt af både bleeding og clouding. Den nye model skulle være betydeligt forbedret hvad det angår men prisen er også en anden eftersom det er en ny model. 12000 rækker desværre ikke til denne men en 2012 7005 kunne nok lade sig gøre.

Du sprang let og elefant hen over den Sharp jeg nævnte? :)
Ikke spor. Jeg er selv stor fortaler for at basere sine tv-køb på tests frem for tvivlsom, farvet input eller forudtagede idéer.

Og du må jo rette mig, hvis jeg tager fejl. Men baseret på dine svar kunne man let få det indtryk, at det du i virkeligheden søger, er input, som kan støtte den beslutning, du allerede har truffet. Nemlig at det (helst) skal være Samsung.

Også selvom der måtte findes bedre alternativer. Målt på rå billedkvalitet.

- Derfor! :)
mulline skrev:den har jeg også set i reklamen. Hvordan kunne du købe den i dag, når det først er fra søndag?
Torsdag spurgte jeg ekspedienten om jeg kunne reservere den og så sagde han at det kunne jeg godt ved at betale med det samme. Og da jeg havde betlt sagde at jeg bare kunne hente den....så nu hænger den hjemme i stuen og jer er super tilfreds med den :-)
Af HolgerT
Hvor står er den æske samsung 7005 kommer i bredde/højde/dybde? Skal nemlig lige måle om den kan komme ind i bilen :-)