Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilket plasma bør jeg vælge?

Af kronholm
Efter at have døjet med problemer på de sidste 3 plasma tv jeg havde hjemme, skal jeg nu have fundet et nyt jeg skal tage chancen med.

Panasonic 55ST50Y til 11.000
Panasonic 55ST60Y til 13.250
Samsung PS60E6505 til 13.250
Panasonic 65ST50E til 15.000

hvilket ville i vælge? Har returneret 2 stk 50ST50 grundet støj-problemer, så er lidt skeptisk overfor den model. Men mon ikke der muligvis sidder andre strømforsyninger i 55" og 65" så de ikke nødvendigvis har de samme støj-problemer.

Ved ikke om jeg fortryder det hvis jeg "kun" får et 55". Har levet med et 50" de sidste 3 år, så mon ikke jeg også kan overleve med et 55" de næste par stykker. Prisforskellen på 65-60-55 er bare ikke særlig stor?

- Hvad er forskellen på ST50 og ST60? 2500vs2000 tingen, men tvivler på det gør den store forskel. så er der lidt smartere smart-tv, og en livsvigtig pind man kan "tegne med". Ved i om der er dual-core i ST60? Synes google giver lidt delte meninger om det, og umiddelbart er der vist forskel på fjernsynet alt efter om tv'et er til US&A eller europa.
Har nu været ude og kigge lidt yderligere, bl.a. på panasonic ST60Y.

Havde egentligt regnet med at jeg skulle have den model, men Panasonic ST50's efterfølger, ST60, har nu lige pludselig ikke længere mulighed for at lave USB-optagelse (PVR).

Jeg synes sgu det er for dårligt den ikke har det, når langt størstedelen af smart-tv fra 2010 og til i dag har den mulighed, og når ST50'eren havde det. :(

ST60 er derfor ikke længere en mulighed for mig - Den har iøvrigt også samme processor som ST50. = singlecore/slow