Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Shulman
Hej.

Jeg skal bruge et nyt tv. Som overskriften siger skal det være minimum 46" og max koste 6000kr.

Tv'et skal primært bruges til at afspille film, serier osv fra en NAS og måske også bruges til lidt konsol gaming.

Jeg har kigget lidt på:
http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-ue ... 0526p.html

Vil gerne høre om der er nogen der har erfaring med tv'et, eller har et bedre bud der kan matche det jeg søger.
Af PeterD
Kender ikke Cimemagic ej heller ikke skærmen så godt, så ved ikke hvor gode de er HVIS der er problem...

Men..Hvis du befinder dig på Sjælland kan jeg anbefale at se nærmere på Komplett.dk.

Sammen med Elgiganten.dk er det nok en af de steder hvor priserne er meget konkurrencedygtige...
Af PeterD
Hvis du lige venter et par timer/dage, kan det måske være der er flere der svarer dig..Folk plejer at være flinke på forum.. :)

Det er lige hvad jeg kunne finde:

http://alatest.dk/topbar/43350388/-1/?r ... 82%2C33%2F

Det er umiddelbart ikke så meget information/tests om skærmen, der siger det ene eller andet..Det er åbenbart heller ikke rigtig nogen som har haft problemer med skærmen..så det er positivt :)

Husk at få alle billedforbedringer FRA og søg på nettet OM skærmen skulle være kalibreret (de bedste indstillinger) fra proffesionelle anmeldere...

Eller læs mere om det på Flatpanels.dk hjemmeside (Hvad er et "godt billede"/korrekt indstillet billede)

Det er altid sjovt med nyt "legetøj" :)
Af Shulman
Jeg købte det Philips TV og er rigtigt godt tilfreds ind til videre :)
Af PeterD
Super!

Tillykke med det nye! :)
Af FaagaN
Hej Shulman..

Jeg har kig på det samme fjernsyn - Er det et du vil anbefale, nu hvor du har haft det i et stykke tid?
Hej Schulman,

Jeg ligger med samme kriterier som dig og er interesseret i at høre om dine erfaringer med Philips 46" 5007, specielt med henblik på bevægelser, fjernbetjeningen, WiFi delen.

Alt det bedste, og tillykke med dit valg!