Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chaui
God nyhed. Det er os på tide Canal 9 oppede sig, så vi kan få Superliga bold i ordentligt kvalitet.
Af Samsung40d6505
Ja,

1. DK4 (produceret HD i 3 år),
2. Discovery
3. Canal9

er blevet rigtigt flotte nu, ALLE burde have dem idag

Husk 24 timers TV2 Regional TV HD ligger på kanal 525, og ikke 25, de skal lige byttes om, hvis du vil have dem i HD

Nu begynder det at hjælpe på HD udbredelsen herhjemme

http://digitalt.tv/hdtv-indeks-hvem-har ... mment-1165
Ang. Nye kanaler.

Er det bare mig herinde der er ved at være træt at hele tiden at skulle "geninstallere" kanaler?.

Yousee ændre konstant deres kanaler, hvilket jo bevirker at man ska installere hele molevitten igen, men det resultat at alle ens "favoritter" forsvinder og skal markers igen.

Ligeledes køre jeg med en logitech harmoni touch hvor "favoritterne" er lagt ind med ændre kanalnumre, så de ikke eks.. vis hedder 1024 og 998, men nu 5 og 6

Er det ikke muligt at kun søge på de kanaler som ændres, som nu f.eks canal 9.

Er selvfølgelig glad for at få flere HD kanaler, men besværet.... tja..... :O)

Ps. Har et LG 860V
Tom Nielsen skrev:Ang. Nye kanaler.

Er det bare mig herinde der er ved at være træt at hele tiden at skulle "geninstallere" kanaler?.

Yousee ændre konstant deres kanaler, hvilket jo bevirker at man ska installere hele molevitten igen, men det resultat at alle ens "favoritter" forsvinder og skal markers igen.

Ligeledes køre jeg med en logitech harmoni touch hvor "favoritterne" er lagt ind med ændre kanalnumre, så de ikke eks.. vis hedder 1024 og 998, men nu 5 og 6

Er det ikke muligt at kun søge på de kanaler som ændres, som nu f.eks canal 9.

Er selvfølgelig glad for at få flere HD kanaler, men besværet.... tja..... :O)

Ps. Har et LG 860V

Ændringen fra SD til HD kommer som regel automatisk, men nye kanaler skal søges, i dette tilfælde DR Ultra og TV2 FRI
Tom Nielsen skrev: Yousee ændre konstant deres kanaler, hvilket jo bevirker at man ska installere hele molevitten igen, men det resultat at alle ens "favoritter" forsvinder og skal markers igen.
Det kommer helt an på, hvilket tv man har. På mit Sony W4500 har det aldrig været nødvendigt at geninstalere kanalerne. Nye kanaler dukker automatisk op og skal blot flyttes til ønsket plads ligesom udgåede kanaler nemt flyttes ned i bunden af listen.