Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mysen
Hold op, hvor er det dejligt med et nyt forumdesign. Det ser bare meget bedre ud nu, og smileys og citater mm. bliver nu sat ind, hvor markøren er placeret. Det er nu også meget bedre og lettere at overskue sine egne indlæg nu. Fed opgradering!

Jeg ved ikke om i har en mobilvisningsside på trapperne, men det ville altså lige være prikken over i'et ;)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Tak tak :-) Jeg sidder lige og lægger de sidste hænder på opdateringen lige nu. Vi har været tidligt oppe for at få det til at køre før I alle sammen vågnede.

Der kommer en nyhed op på forsiden om lidt med yderligere information.

Et mobiltema er næste punkt, når hele fejlsøgningen er klaret :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lige en ekstra-melding: Vi er ved at genskabe søge-indekseringen på forummet, så lige nu giver en søgning i forummet ikke rigtig noget brugbart.

Det tager en del tid at komme igennem hele indekseringen, så det kan godt være det først kører om et par timer. Lige nu indekseres med ca. 40 indlæg per sekund og den skal igennem flere hundrede tusind før vi er i mål.
Af MrJakel
Mit sidste indlæg lader til at være blevet slettet i processen. Det er vel næppe det eneste eller hvad. Bare lige så i evt. er opmærksomme på det.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
MrJakel skrev:Mit sidste indlæg lader til at være blevet slettet i processen. Det er vel næppe det eneste eller hvad. Bare lige så i evt. er opmærksomme på det.
Jeg troede faktisk, at jeg havde fanget alle sammen, men det kan altid være lidt problematisk lige når databasen skal skiftes over, da det tager nogle minutter.

Men jeg kan godt se, at dit sidste indlæg blev fanget midt imellem. Det beklager jeg. Du skrev følgende:

"Fona startede ellers med at sælge 50 tommer til 8.999 kr. men har nu sat prisen op til 9.999 kr. Øv."
I denne tråd: http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=28432

Kan jeg lokke dig til at skrive det igen? :-)

Jeg tjekker også lige op på om der er andet som blev fanget i overgangen.

EDIT: Jeg har lige tjekket op på de seneste indlæg og det ser kun ud til at det var dig, MrJakel, som blev ramt.