Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fredekb
Og her testes modellerne som er de samme eller 1 niveau højere end dem jeg søger:
http://www.lydogbillede.dk/test/6-x-4647-lcd/

Selv er jeg her i tvivl om jeg skal vælge: Philips, Samsung, LG eller Sony... Derfor søger jeg stadig nogle erfaringer fra brugere af disse tv :)
Af fredekb
lgowner skrev:
fredekb skrev:Nogle som kan svare på dette?
på dette forum findes en søgeknap, og det er altid bedst og flot at kunne skrive, når jeg bruger søge funktionen på forum fandt jeg ingen Sony købere som fortalte noget jeg kunne bruge, så nu spørger jeg specifikt til nye ejere som måske intet har at sige???

altså brug søge knappen som er på denne side, så kan det vist ikke skrives mere klart.

nogle spørgsmål har været stillet før ud og med anden ordlyd så derfor må dit spørgsmål enkelt kunne besvares af utallige andre som har spurgt før dig og dog igen med lidt anden ordlyd som betyder de skriver måske ikke meget om lyd men derimod mere om billedet, andre beskriver spil på skærmen eller også er der dem som anmelder den.

Søg og du skal få svar.
Nu har jeg prøvet at søge og fandt ingen med Sony, Philips eller Samsung. Kun LG (som jeg vil vælge hvis den stadig er på lager næste måned)