Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bent odense
sony adskiller sig væsentlig,med de nye modeller,til samligen med den sony 32HX753.Og med features osv,så er det ikke W653 du skal se efter.Men til samlige med HX753 så er det nok W805,men kommer ikke i 32 tommer.Så du du må lige have lidt is i maven,og se hvad der byder sig af andre tv.Og med det gå på mod du har,så skal det nok lykkes. :)Men Sony 32Hx753,er nok et godt bud a.n.o 2012 model. :)
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1361783072
Af fredekb
Så hvilken Sony vil du mene der er bedst til mit forbrug af de 2? Og hvilke features tænker du på som jeg måske ikke vil få brugt?
Af Bent odense
Nu vil jeg helst ikke vælge tv,til dig.Nu du går meget op i features osv.Så det er kun dig der ved det. :)
Af fredekb
Men har svært ved (hvis valget kun stod mellem disse 2) Hvilket der så er bedst.
Har dette tv Dvb-T2 selvom det ikke står på?
Easel-fod
X-Reality
Motionflow XR400
Dynamic Edge LED med Frame Dimming
Aktiv 3D
Sony Entertainment Network
Google TV Ready
USB-optagelse
4X high-speed 3D-panel
Indbygget Wi-Fi

Læs mere http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... z2NLGvxrd8
Af Bent odense
Det var jo det jeg linket til dig.der kan du se specfikationer. :)
Af fredekb
Det ved jeg godt Bent :) Tænkte bare på om dette har Dvb-T2 som er et af de vigtigste punkter (udover billedet som jo er det vigtigste)
Af fredekb
Tak så var det en fejl på oversigten af 2012 sony tv :) Aner stadig ikke hvilket tv jeg skal gå efter... Men tak for hjælpen indtil videre
Brugeravatar
Af edinger
Supergris skrev:
edinger skrev:
Supergris skrev:Når du ikke vil høre på fornuft, må du jo bare købe den skærm, du selv synes er bedst!
Jeg synes, du er unødigt hård i filten, Øffe.
Hvis du mener, at det, at kalde folk for øgenavne, er input med højere niveau, så værsgo... :)
Det var skam et kælenavn :)
Af Supergris
Det var skam et kælenavn :)[/quote]

Jamen, så er der jo ingen ko på isen... :)

Jeg synes nu stadig, at du skal prøve igen at få overtalt din far. Udvalget er meget større og bedre i 40 " og op.
Det kan da ikke passe, at din far ikke ønsker, at du skal få det bedste tv, du kan købe for dine penge, og som passer til dit behov.
Han vil vel gerne have en glad dreng???
Af fredekb
Jeg tror at han mener der ikke er plads på væggen (der er mange ting). Men som sagt kommer det an på hvordan jeg skal have lavet værelset om Efter min konfirmation. Dog vil jeg tro det skal hænge på den samme væg.

For lige at vænne tilbage til emnet. Har i øjeblikket et Dantax 26'' tv som jeg fik for et par år siden, derfor er jeg nysgerrig efter at vide hvor meget forskel der er på billedet med denne og f.eks.

LG 669T og sortniveau er jeg lidt bange for da jeg helst vil ligge i mørke og se en god film. Er der stor grund til at være nervøs med sortniveau på 669T ? Andre mener det ikke så meget...
Af lgowner
fredekb skrev:For lige at vænne tilbage til emnet. Har i øjeblikket et Dantax 26'' tv som jeg fik for et par år siden, derfor er jeg nysgerrig efter at vide hvor meget forskel der er på billedet med denne og f.eks.
tror desværre ikke du får meget feedback der, andet end dantax er ringere :) der er ingen kvali personer herinde som for sjov har prøvekørt sådanne model hjemme , ihvertfald ikke noget nogen har ville skrive om herinde.

så grundlæggende er billed det samme eller meget bedre når du går op i klassen.
Af fredekb
Tak for svar :) Hvad med sortniveauet på:

LG 669T
Panasonic Et5 (2012 model)
Sony HX753 eller nye model
Samsung 6715

Ved Samsungs nok er bedst men hvis man kan sige f.eks. 1 plads) samsung
2 plads) osv...