Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Supergris
fredekb skrev:Jeg ved godt jeg ikke aner særlig meget om det, men hvis det ikke må være større hvad skal jeg så gøre?
Det er vigtigt med Dvb-t2 og de andre ting. Og 3D ville jeg meget gerne have
Vise ham disse indlæg, så han selv kan se, at han må være retarderet, når han har en så fast og usaglig holdning, uden at kunne begrunde hvorfor...
Denne tråd, omhandler næsten det samme som din: http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=28423
Af fredekb
Kan i ikke godt droppe at kalde min far alle de ting?? Han har nogle andre meninger og går op i andre ting.

Vil bare gerne have forslag i 32'' Hvilket mærke i anbefaler osv. med de krav jeg har...
Af Supergris
Når du ikke vil høre på fornuft, må du jo bare købe den skærm, du selv synes er bedst!
Af Dennishoeg
Hvis du er meget hurtig. kan tx-l32et5y fås til omkring 4500,-
Men den bliver slut solgt lige nu.

Den er med dvb-t2 og passiv 3D. Der medfølger 4 par briller og fås i både grå og hvid.

Den fås både i 32 og 37"
Af fredekb
Supergris skrev:Når du ikke vil høre på fornuft, må du jo bare købe den skærm, du selv synes er bedst!
Jeg vil da også helt klart helst have et 42'' men hvis jeg ikke må og ikke gider diskutere med min far hvad skal jeg så gøre!?
Af fredekb
Dennishoeg skrev:Hvis du er meget hurtig. kan tx-l32et5y fås til omkring 4500,-
Men den bliver slut solgt lige nu.

Den er med dvb-t2 og passiv 3D. Der medfølger 4 par briller og fås i både grå og hvid.

Den fås både i 32 og 37"
Desværre må først købe efter min konfirmation (om en måned) Så håber der stadig er 2012 modeller tilbage eller at tv i 32'' i 2013 har det samme hvis ikke mere at byde på ;)
Af fredekb
Hvad med Panasonic's tv? De har samme panel som LG og skulle også være ret godt efter sigende?
Kan i skrive erfaringer med Panasonic ET5 serie og ellers andre? Håber i gider hjælpe :)
Af Bent odense
Vent med køb af tv,til de nye tv-modeller kommer.Og gør din egne beslutning på køb af tv,ud fra anmeldeser/test.Og lige om lidt kommer du i de voksne rækker,så må man lærer at tag en beslutning. :)
Brugeravatar
Af edinger
Supergris skrev:Når du ikke vil høre på fornuft, må du jo bare købe den skærm, du selv synes er bedst!
Jeg synes, du er unødigt hård i filten, Øffe.
fredekb skrev:Jeg vil da også helt klart helst have et 42'' men hvis jeg ikke må og ikke gider diskutere med min far hvad skal jeg så gøre!?
Tab ikke modet, unge ven. Det er friskt, at du blander dig i debatten. Og så endda med input, som holder højere niveau end, hvad vi ser fra flere af de voksne debattører (!) :)
Af fredekb
Tusind tak for rådet Bent og tak for du bakker mig op Edinger. :) :)

Jeg vil også vente indtil efter min konfirmation.
Ved der kommer nye tv lige om lidt. Panasonic har kun 4 ting i deres dyreste 32'':

PS-panel med 100 Hz BLB
Smart Viera
Swipe and Share 2.0

Og Sony nogle flere dog også uden 3D:

X-Reality Pro
Motionflow XR200
Sony Entertainment Network (Netflix, Facebook, twitter, Skype og Music Unlimited)
Screen Mirroring + TV Sideview
USB-optagelse
Indbygget WiFi
DVB-T2/C tunere

og til en pris på 4.700 er det en helt okay pris.
Men hvis det viser sig at ingen af disse tv kan holde standarden ifht. 2012 modeller vil jeg meget gerne vide hvilket i mener der er bedst af 2012 modeller og hvorfor.
Senere når alle 2013 modeller er på listen (LG, Samsung og Philips) Vil jeg så tjekke om de er bedre. Håber i gider hjælpe mig videre med mit valg. Og tusind tak for rådende indtil videre :)
Af Supergris
edinger skrev:
Jeg synes, du er unødigt hård i filten, Øffe.
fredekb skrev:Jeg vil da også helt klart helst have et 42'' men hvis jeg ikke må og ikke gider diskutere med min far hvad skal jeg så gøre!?
Tab ikke modet, unge ven. Det er friskt, at du blander dig i debatten. Og så endda med input, som holder højere niveau end, hvad vi ser fra flere af de voksne debattører (!) :)
Hvis du mener, at det, at kalde folk for øgenavne, er input med højere niveau, så værsgo... :)
Det må da være muligt, at overbevise faderen, når der nu ikke er et eneste sagligt argument, der understøtter hans forudfattede holdning!
Det drejer sig jo bare om sund fornuft.
Det burde være nok, at vise faderen disse indlæg. Hvis han så ikke ændrer mening, så vil det jo være spild af tid at råde...
Af fredekb
Desværre ikke, har prøvet og vil helst ikke have stuerast... Er der ikke nok nogle der kan hjælpe med valg af 32-37''?
Af fredekb
Hvordan er det ifht. den seneste model. Ved den har 3D men er der flere ting dette tv har som der ikke er på den nye eller omvendt? :)

Og har denne model Dvb-T2?