Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle i dette forum.

Hvad er forskellen mellem disse to modeller og er s2411w ligesom s2410w?

/ vandnørden O_O

Ps.: Hvis jeg vælger en s2411w skal den stå sammen med s2110w i samme comp. og derfor er det vigtigt at det er samme paneltype/skærm.

Pss.: Har bestilt en s2110w, men kan jo bare ændre bestilling.
Af vandnørden
Ikke for noget, men er spørgsmålet skrevet på græsk (så I ikke forstå mit spørgsmål)?

/ vandnørden ;-}
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Læs venligst reglerne for vores forum. Flabet bumping efter mindre end 4 timer giver dig ikke ekstra point på kontoen.

Du kunne jo bruge vores panelsøgningsdatabase til at finde ud af at S2410W har et S-PVA panel, så havde du sparet 4 timers ærgelse og fået svar på 50% af dit spørgsmål på egen hånd...
http://www.flatpanels.dk/skaerme.php

På samme side kunne du så også have fundet ud af at din S2110 har samme type panel.
Af vandnørden
Hej Yakken O_O

Ikke for noget - jeg var ikke ude på skræmer! Jeg var bare bange for at mit spørgsmål ikke kunne forståes! Så derfor bragte jeg en besvarelse til min tråd............. :(

Iøvrigt hvordan kan det være at det samme panel er hurtigere (s4210w har 8ms opdatering og s2411w har 6ms) ved en nyere model?

/ vandnørden :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Paneltypen er ikke bestemmende for hvor hurtig responstiden er. Det er elektronikken bagved der er det, så hvis man implementerer en mere hidsig overdrive-styring, så kan man ændre responstiden på samme type panel.