Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af noxity
Hvad har du tænkt dig at bruge den til ?
Af Winnick
Eftersom du anvender en boks med kort i, skal du være opmærksom på at Slingboksen kun kan sende det samme signal som boksen viser.

Opsætningen vil være Boxer -> slingbox -> TV - og så kobles slingboksen så til din router.
Af MegaO
Jeg vil bruge den til at jeg kan streame livetv, til min mobil, tablet eller pc, mens jeg er ude og skide, eller lige er et sted henne hvor jeg bare er nødt til at følge videre med i det der nu er interessant i tv'et ;)

- Men ja, jeg vil egentlig bare kunne se de kanaler jeg kan se på tv'et med boxer, på min mobil/tablet/pc :)
Af noxity
Så er opsætning bare som Winnick skriver.

Du skal efterfølgende sætte IR-øjer fra slingboxen til din Boxer-boks, så du kan skifte kanal fra din mobil etc.
Af MegaO
IR øjer? Kan du uddybe det lidt? :) jeg er ny her så bær over med mig ;)
Af noxity
Der medfølger et IR-øje (Infra Rød sender) som du sætter på din Boxer-boks. Dette IR-øje opsættes så via Slingboxen til at udsende IR-signaler der svarer til dem som din originale fjernbetjening sender til boksen.

Herefter har du mulighed for at styre din boks via Slingboxen. Den er jo ikke meget værd, hvis du ikke kan skifte kanal osv :)
Af MegaO
Hehe nej det kan du have ret i ;)

Nå men så må jeg hellere købe sådan en satan, så jeg kan få løst mit "problem" :P
Af Supergris
" Skid i fred, men ej for længe. En anden kan til pladsen trænge... "