06 feb 2013, 12:02
Samsung Galaxy 3 (blå, ik 4g) sælges grundet fejlkøb. Telefonen er 16 dage gammel og der er ingen ridser og absolut ingen ridser eller tegn på at den har været i brug.
Der medfølger et gennemsigtigt cover som dækker bagsiden og rammen(værdi249kr). Der medfølger emballage samt oplader, in ears hovedtelefoner og alt andet som er med når man køber telefonen.
Der er kvittering på og 2 års fuld garanti tilbage.
Den er købt ved Fleegaard
Sælges til hbo 2500kr
[img]http://billedeupload.dk/images/DqEXf.jpg[/img]
Fik lige rettet lidt i min annonce og tilføjet lidt til salgslisten
Apple iPad 4Wi-Fi 64GB sælges grundet køb af ny. Den fejler intet og der medfølger cover samt ekstra lade station. Den er fra maj 2012 og købt på wupti.com. Kvittering medfølger.
Sælges til hbo 2500kr
Begge ting kan afhentes og ses i brug inden et evt køb.
Der er budt 2200kr på samsung galaxy 3.
Vil opdatere tråden med info omkring bud, så man kan følge med i hvad der er budt. For at gøre tråden overskuelig bedes man sende bud og evt spørgsmål via pm, (bedre endnu til mail da jeg ikke er online så ofte) hvis man er intresseret.
Der medfølger et gennemsigtigt cover som dækker bagsiden og rammen(værdi249kr). Der medfølger emballage samt oplader, in ears hovedtelefoner og alt andet som er med når man køber telefonen.
Der er kvittering på og 2 års fuld garanti tilbage.
Den er købt ved Fleegaard
Sælges til hbo 2500kr
[img]http://billedeupload.dk/images/DqEXf.jpg[/img]
Fik lige rettet lidt i min annonce og tilføjet lidt til salgslisten
Apple iPad 4Wi-Fi 64GB sælges grundet køb af ny. Den fejler intet og der medfølger cover samt ekstra lade station. Den er fra maj 2012 og købt på wupti.com. Kvittering medfølger.
Sælges til hbo 2500kr
Begge ting kan afhentes og ses i brug inden et evt køb.
Der er budt 2200kr på samsung galaxy 3.
Vil opdatere tråden med info omkring bud, så man kan følge med i hvad der er budt. For at gøre tråden overskuelig bedes man sende bud og evt spørgsmål via pm, (bedre endnu til mail da jeg ikke er online så ofte) hvis man er intresseret.
Senest rettet af flexii 09 feb 2013, 12:17, rettet i alt 6 gange.