21 feb 2013, 11:18
Jeg vi gerne have udskiftet vores 46" Samsung LE46-C650 med et 55".
Jeg får dog aldrig logget et brugbart budget ud af kasseren derhjemme
Jeg har kigget på, hvad man kan få for under 10.000. Der er ikke meget (der er lidt mere, hvis man køber det i et andet EU-land dog).
Nu ved jeg, at folk herinde er kvalitetsbevidste og sikkert vil fraråde samtlige fjernsyn herunder, men jeg håber alligevel, at der vil komme et par anbefalinger - måske gerne et par kommentarer på, hvordan vi vil stå ift. kvalitet (ikke størrelse
) ift. vores nuværende fjernsyn
Vi er kvalitetsmæssigt fint tilfredse med det 46", vi har nu.
Lyden kunne godt være bedre - så bedre lyd ville være rart (da vi ingen højttalere har i stuen til at forbinde med), og ellers bruger vi det primært til at se alm. tv og børne-DVD'er, og så spiller vi (eller jeg...) gerne FIFA.
Vi ser ikke masser af film eller har behov for perfekt sort eller lignende.
Dem under 10.000, jeg kan finde via hifipriser.dk:
LG 55LM620S (eller T)
Samsung UE55ES6100 (eller 6300)
Philips 55PFL5507T
På forhånd tak for evt. besvarelser.
/Kenneth
Jeg får dog aldrig logget et brugbart budget ud af kasseren derhjemme
Jeg har kigget på, hvad man kan få for under 10.000. Der er ikke meget (der er lidt mere, hvis man køber det i et andet EU-land dog).
Nu ved jeg, at folk herinde er kvalitetsbevidste og sikkert vil fraråde samtlige fjernsyn herunder, men jeg håber alligevel, at der vil komme et par anbefalinger - måske gerne et par kommentarer på, hvordan vi vil stå ift. kvalitet (ikke størrelse
Vi er kvalitetsmæssigt fint tilfredse med det 46", vi har nu.
Lyden kunne godt være bedre - så bedre lyd ville være rart (da vi ingen højttalere har i stuen til at forbinde med), og ellers bruger vi det primært til at se alm. tv og børne-DVD'er, og så spiller vi (eller jeg...) gerne FIFA.
Vi ser ikke masser af film eller har behov for perfekt sort eller lignende.
Dem under 10.000, jeg kan finde via hifipriser.dk:
LG 55LM620S (eller T)
Samsung UE55ES6100 (eller 6300)
Philips 55PFL5507T
På forhånd tak for evt. besvarelser.
/Kenneth