Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Nikkelsen
Sælger dette TV, virker upåklageligt. Købt i august 2012 - står 100% som nyt.
Skærmen er en engelsk model, men fungerer perfekt i Danmark - danske menuer og modtager alle signaler/kanaler.

Købspris 8600,-

Bud modtages. Byttes gerne med billig TV + penge
Af lgowner
Nikkelsen skrev:Skærmen er en engelsk model, men fungerer perfekt i Danmark
så er den tyske da pt. bedre til den pris her og så har den 2 års garanti hvor man kører over grænsen. og man får DVBS2 oveni.

spørgsmålet må være, hvorhenne og hvad er din salgspris, når købspris er 8600,-
Af Nikkelsen
Fjernsynet befinder sig i 8963 Auning, mellem Randers og Grenaa.

lgowner: Det er ikke samme model. Modellen du linker til hedder LM670S, hvor min er LM670T. Dette betyder at der ikke er DVB-T2 tuner og danske menuer, dvs. den ikke kan tage kanaler over antenne hvilket er grunden til jeg fravalgte den billigere model.

FallenAngel: Det kunne godt have interesse. Hvor meget oven i?
Af FallenAngel
hvad har du selv i tankerne? Befinder sig i Hvidovre så noget trnsport vi også skal arrangere hvis det bliver aktuelt
Af lgowner
Nikkelsen skrev:lgowner: Det er ikke samme model. Modellen du linker til hedder LM670S, hvor min er LM670T. Dette betyder at der ikke er DVB-T2 tuner og danske menuer, dvs. den ikke kan tage kanaler over antenne hvilket er grunden til jeg fravalgte den billigere model.
vi er så derfor uenige og din model er den billige, da den kun har DVBT2 og jeg bruger DVBS2 her, så jeg ser da klart den anden som billigere og bedre, og har da også danske menuer, så den er klart ens, men har ikke DVBT2 det er korrekt, og prismæssigt ingen forskel hvis ikke 760T modellen var udgået og erstattet af ny model nu.
Af Nikkelsen
Jeg fandt selv LM670S til 6500 i tyskland da jeg købte mit - 2000 kroner billigere end LM670T, det kan ikke diskuteres at den skærm er den billigste. Dette er en salgstråd og ikke en diskussionstråd.

Prisen er 5500
Af Nikkelsen
Jeg har sat prisen lavere end jeg mener det er værd, da jeg gerne vil have det solgt hurtigt - bytte prisen er derfor noget højere.

4000 kroner + dit samsung
Af FallenAngel
Ingen interesse så køber jeg hellere tyske model for 5000 leveret med 2 år garanti. Skal alligevel kun bruge c tuner.

Mit tv kostede 5999 da det blev købt så helt skævt din matematik. 75% nedskrivelse så burde dit jo sælges for 2150, hvilket jeg ikke regner med du vil?

mit tv + 1000-1500 max