Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa,

Ja som sagt søger jeg lidt råd, vedledning og inspiration til køb af ny fladskærm.

Jeg søger som nævn en skærm i størrelsen 50"+ klassen.
Skærmen vil primært blive brugt til at se TV, film, Apple TV (netflix mv.) - men skal også bruges til at spille Playstation på, fra tid til anden.

Jeg er som udgangspunkt på udkig efter et plasma tv, da jeg synes bedst om at kigge på disse skærme - jeg synes personligt bedst om farve gengivelsen på disse skærme.

Jeg har idag en 42" Panasonic - men er tiltrukket af Samsungs design (det gør de bare bedre end de fleste - og så er de til at betale sig fra)

Et krav er også at man skal kunne optage via USB-Harddisk.

Jeg har det lidt sådan at, jo større, jo bedre - men som nævnt minimum 50"

Jeg har et budget på 10.000 - 12.000 DKK

Hvis i har nogle anbefalinger, har set nogle gode tilbud eller for øvrigt har nogle gode råd - hører jeg gerne.

På forhånd tak.
Af red_martians
Samsung PS51E8005 er et ret godt bud. Samsungs topmodel, og har en rigtig god pris for tiden(muligvis fordi den er på vej ud af markedet) hifiklubben har den til 10998kr.
Den har ligesom samsung LED-skærme evolution-kit, så du senere hen kan opgradere smart-TV-delen til en nyere model. (det skulle kunne lade sig gøre i 4år)
Den er ikke helt så lysstærk som panasonics plasma-TV men har mindre retention og er super slank og lækker.
MyMelani skrev:Hejsa,

Ja som sagt søger jeg lidt råd, vedledning og inspiration til køb af ny fladskærm.

Jeg søger som nævn en skærm i størrelsen 50"+ klassen.
Skærmen vil primært blive brugt til at se TV, film, Apple TV (netflix mv.) - men skal også bruges til at spille Playstation på, fra tid til anden.

Jeg er som udgangspunkt på udkig efter et plasma tv, da jeg synes bedst om at kigge på disse skærme - jeg synes personligt bedst om farve gengivelsen på disse skærme.

Jeg har idag en 42" Panasonic - men er tiltrukket af Samsungs design (det gør de bare bedre end de fleste - og så er de til at betale sig fra)

Et krav er også at man skal kunne optage via USB-Harddisk.

Jeg har det lidt sådan at, jo større, jo bedre - men som nævnt minimum 50"

Jeg har et budget på 10.000 - 12.000 DKK

Hvis i har nogle anbefalinger, har set nogle gode tilbud eller for øvrigt har nogle gode råd - hører jeg gerne.

På forhånd tak.
Jeg ville vente de 3 mdr på der kommer nye skærme og så kan du også få en med 2 tunere og optage en og se et andet program.
Af PeterD
Ja, Vent til marts/april, når de nye skærme finder vej til butikkerne..

Selvfølgelig kan du finde en fornuftig skærm nu, men hvis du alligevel planlægger at bruge en del penge og ikke går efter udsalgsmodeller, så ville jeg vente