Log ind med sociale netværk
11 feb 2013, 20:32
Jeg har det samme tv, jeg skiftede i 2011 til et Panasonic vt30 65" , men det var bare ikke til at holde ud at se på når man er vant til et pioneer, der var bare en masse billedefejl osv jeg ikke har i pioneeret, jeg vil bare sige til dig at du muligvis bliver skuffet hvis du udskifter dit pioneer, medmindre det er pga. Funktioner som dvb-c, smart tv 3D osv.
Hvad vil du ha for det, måske skulle jeg købe et ekstra til soveværelset...?
Hvad vil du ha for det, måske skulle jeg købe et ekstra til soveværelset...?
12 feb 2013, 09:46
Hvad havde du tænkt dig af pris?
AB skrev:Har sådan en dinosaurus af et tv hængende, og ville blot høre om der stadig var noget "buzz" omkring det der kunne gøre det interessant at sælge?Uhhhh kunne godt være interesseret, hvor befinder det sig henne?
Mvh. Andreas
12 feb 2013, 09:49
AB skrev:Har sådan en dinosaurus af et tv hængende, og ville blot høre om der stadig var noget "buzz" omkring det der kunne gøre det interessant at sælge?Uhhhh kunne godt være interesseret, hvor befinder det sig henne?
Mvh. Andreas
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto