Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lgowner
tror desværre den eneste buzz du hører, vil være når du tænder skærmen og du finder ud af den er ved at blive gammel :)

men spændende skærm.
Af tommyaa
Jeg har det samme tv, jeg skiftede i 2011 til et Panasonic vt30 65" , men det var bare ikke til at holde ud at se på når man er vant til et pioneer, der var bare en masse billedefejl osv jeg ikke har i pioneeret, jeg vil bare sige til dig at du muligvis bliver skuffet hvis du udskifter dit pioneer, medmindre det er pga. Funktioner som dvb-c, smart tv 3D osv.

Hvad vil du ha for det, måske skulle jeg købe et ekstra til soveværelset...?
Af SuperBilleN
AB skrev:Har sådan en dinosaurus af et tv hængende, og ville blot høre om der stadig var noget "buzz" omkring det der kunne gøre det interessant at sælge?
Mvh. Andreas
Uhhhh kunne godt være interesseret, hvor befinder det sig henne?
Hvad havde du tænkt dig af pris?
Af SuperBilleN
AB skrev:Har sådan en dinosaurus af et tv hængende, og ville blot høre om der stadig var noget "buzz" omkring det der kunne gøre det interessant at sælge?
Mvh. Andreas
Uhhhh kunne godt være interesseret, hvor befinder det sig henne?
Hvad havde du tænkt dig af pris?
Af AB
Har ingen anelse mht. pris, der er jo ikke meget at sammenlign med på DBA o. lign. I er mere end velkomne til at komme med et bud.
Geografisk befinder tv'et sig i København.
Mvh. Andreas
Af tommyaa
er der højttalere monteret og vægbeslag??
Af AB
Hej igen.

Der er ikke højtalere eller stand til. Vægbeslag er monteret pt, og skal sagtens følge med.

Mvh. Andreas
Af tommyaa
det var ærgerligt der ikke var højttalere så kan man jo ikke så godt bruge det i sove værelset desværre
Af Sjavse
Sælg det til mkirkelund med det samme når han vil gi ' 4500kr.!
Af Sjavse
Sælg det til mkirkelund med det samme når han vil gi ' 4500kr.!