Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.H.
A230 skrev:Ikke altid. Dem til 99 og 79 som mange sælger (elgiganten, bilka, fona) har ikke detsværre ikke. Har ledt længe efter nogen som er billige. Men håber det løser dit problem mighty...

Men remser dem op igen. Hvis dit tv har hdmi med arc (audio return channel) og din soundbar også har det kan du bruge et hdmi kabel med indbygget audio return i sig. Og så kan du men anynet få forbindelse. Det er ikke så indviklet.

Hvis ikke

Så brug optisk kabel. Når du har sat det i så skal du ind på instillinger > lyd > højtallerinstiller > eksterne højtaler
Og så sku det gerne virke..

Held og lykke
Sludder. Læs.
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopi ... highlight=
Af A230
Orm der prøver jeg og kigge ned næste gang ;)
J.h din kommentar er fuldstændig dum og latterlig og høre på.. Hvis der ikke er lyd retur inde i hdmi så får du ikke lyden ned i dit anlæg fra dit tv, lige meget hvad for hdmi det er. Jeg snakker ikke om kvaliteten af kabelet.. Kan godt se at du reklamere dine harald nyborg kabeler og at de er gode, men det er ikke pointen her. Så før du har læst hele emnet så lad vær med at poste dit eget sludder!
Af J.H.
A230 skrev:Orm der prøver jeg og kigge ned næste gang ;)
J.h din kommentar er fuldstændig dum og latterlig og høre på.. Hvis der ikke er lyd retur inde i hdmi så får du ikke lyden ned i dit anlæg fra dit tv, lige meget hvad for hdmi det er. Jeg snakker ikke om kvaliteten af kabelet.. Kan godt se at du reklamere dine harald nyborg kabeler og at de er gode, men det er ikke pointen her. Så før du har læst hele emnet så lad vær med at poste dit eget sludder!
Prøv at se om du kan komme igennem hele den tråd jeg linker til....så kunne det jo være du blev klogere...
Af holle
Vær forberedt på, at du skal betjne dig af stikkontakten, derom du vil have lyd, når du tænder for TV'et, thi HT-serien kan ikke kobles til permanent via Anynet+. Jeg har desværre dets amme problem og er ærgerlig over at have købt HT ES8200 til mit ES8005.
Har kontaktet Samsung support 4 gange og fået 4 forskellige svar, fælles for dem alle er: De påstår at det kan lade sig gøre at integrere hHT ES8200 i ES8005!
KAn betragtes som alm. tidspilde at henvende sig til Samsung support i DK
Af mawsen
Jeg har heller ikke kunnet få ARC til at virke på mit nye Samsung UE55ES8005 og surround receiver Pioneer VSX-921.
Efter opdatering af firmware 2003 til 2005 virker ARC som tiltænkt.

Sådan gør du:
1. Opdater firmware i TV via internet til 2005.
2. Aktiver Anynet+ i TV og forbind med receiver.
3. Ændre lydindstilling i TV fra "PCM" til "Digital Surround" for at få 5.1 lyd.

Er testet positivt med Netflix i Smart Hub og diverse TV kanaler

Der er kun behov for HDMI-kabel ml. TV og forstærker. Optisk kabel er ikke nødvendigt.