Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej jeg står i en situation hvor jeg gerne vil have nyt TV, jeg tror umiddelbart valget er faldet på ES5505 serien fra Samsung.

Det jeg skal bruge det til er:

Netflix
Playstation 3
Yousee HD Boks
Samsung Surround
Streaming fra NAS.

Umiddelbart kan jeg se at TV'et opfylder mine krav?

Men er der noget jeg skal være opmærksom på?

Det er jo et billigt 46" til 4444,- så jeg tænker det er vel udemærket til prisen?

Udover det er der nogen der ved om det er muligt at bruge et keyboard til tv'er på nogen måde?
Af 2 T ´er Uden H
Tv´et for ros i anmeldelser for et lavt indput lag hvilket er godt i spil sammenhæng, samt et fint sort niveau hvilket også er en vigtig billede parameter.

Det er muligt at købe eksempelvis et billigt logitech keyboard og tilslutte via usb og anvende (har testet på mit abejde). :)

Af ting man kan være opmærksom på, skal det nævnes at selvom et scanning backlight system kan aktiveres er tv´et stadig ikke den bedste performer til slør reducering ved hurtige bevægelser som sports begivenheder. Derudover er det bagudpegene stik hvilket kan besværliggøre vægmontering, og du skal måske nok også regne med risikoen for clouding om aftentimerne i mindre eller større grad, dette er en ulempe ved smalle kant belyste LCD/LED tv.

Du kan evt læse en fuld anmeldelse fra HDtvtest.co.uk og se om du kan opveje de fordele og ulemper som der er :)

http://www.hdtvtest.co.uk/news/samsung- ... 031898.htm