Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anse
Efter en måneds gransken på siden samt læsning af div. tests, besøg i Elgiganten, hifiklubben osv. har jeg endelig fået bestilt nyt tv.

Mine kriterier var, at det skulle være pænt at se på, billede være godt. Ikke nødvendigvis state of the art.

Jeg bestilte faktisk dette lg 50PM680T plasma, men var skuffet da jeg så det i virkeligheden. Det var både finish og billedekvaliteten. Mht. billedekvalitet var det primært manglende kontrast og sortniveau.

Har også kigget på LG's leds 669 og samsungs 7000 og 8000 serie.

Sum og summarum er, at jeg nu har bestilt et Panasonic VT50 i 50" og glæder mig meget.

Vh.
Anders
Af kronholm
Lyder som om du kun har set billedet på LG'en i butikken. Kan det passe? :) mht finish er jeg uenig, men jeg kommer også fra et 3 år gammel samsung, og et panasonic med deres klassiske old-school design, så jeg er let at imponere.

Men tillykke med det nye panasonic. Til 7000kr mere skal det også gerne have et bedre billede og byggekvalitet.
Senest rettet af kronholm 07 feb 2013, 10:50, rettet i alt 1 gang.
Af anse
Hej Kronholm.

Ja så det kun dernede og der var garanteret ikke kælet for indstillingerne.(Elgiganten i fields).

Vh.

Anders
Af anse
Hvordan går det med dit?

Vh.
Anders
Af kronholm
Jeg synes man får meget for pengene, og både damen og jeg bruger det flittigt. Jeg havde et max budget på de 6000-6500, og jeg tror LG'en er i top3 indenfor det prisniveau, når man vil have et fjernsyn på 46"+. Jeg er tilfreds med billedet, men det er ikke det mest lysstærke tv. Samtidig reflekterer det også en del, så det er ikke det ideelle tv hvis man får en del lys ind i stuen.

Netflix via smart-menuen bruges dagligt, og nu har jeg også fået koblet usb-harddisken til og det fungerer rigtig godt.