Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fansher
Hej.

Jeg står og skal til at købe nyt tv, og jeg har bestemt mig for at det skal være et i 55" størrelsen, da der er relativt stor afstand til mit tv. Tv'et skal helst være LED.

Tv'et skal kunne bruges til det hele; spil, film og almindeligt tv. Om det har 3d, eller om man kan gå på facebook derpå, er jeg fuldstændig lige glad med.

Billedekvalitet og design er i højeste prioritet.

Budgettet ligger omkring 11.000 kr.

Personligt kom jeg netop forsent i elgiganten, da de havde tilbud på Sony 55HX855 til 10.000 kr, og det nager mig stadig, og det er herefter meget svært at finde et tv, man kan blive tilfreds med, men som også skal kunne dækkes af ens budget.

På forhånd tak :)
Af ullerdk
Tror ikke du behøver være ked af det med HX855 i El-giganten til 10K - rygterne siger, at de kun havde udstillingsmodellerne tilbage, hvilket de IKKE skrev i annoncen!
Af Fansher
Bor godt nok i københavn, men vil det ikke være muligt at købe det over nettet?
Af kronholm
Man skal vist møde op... og tingene kan heller ikke reserveres. O-O
Af PeterD
Ikke for at tage noget fra dit valg, men det bedste BILLEDE fåes med et plasma..og nu skriver du jo at billedekvalitet er topprioritet....

Kan dog godt forstå dit valg, hvis du vil have det HELT TÆT TIL VÆGGEN og bl.a. Samsung kan det dér med design.

Godt nok er dit budget på ca. 11 K., men dette LED kunne måske også være intressant. Ved dog ikke lige hvor elegant foden er, men det er vel en smagssag:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=755492
Af janbau
Ja det var ærgligt at du kom for sent til det 55 Sony tilbud . De gode tilbud som der var mange af i Elgiganten ser ud til at være ovre lige pt . Ved ikke om du skal bruge dit nye tv lige nu , men jeg vil tro at der hvis du slår lidt kold vand i maven så vil jeg tro at der inden for en 2 til 4 uger igen vil dukke et godt tilbud op hos Elgiganten eller andre steder .
Af Snurrerundtlyd
kronholm skrev:ved ikke lige hvor du bor, men bilka århus sælger vist 55UES7005 til 9.999 på fredag...

http://www.bilka.dk/mere-bilka/dig-og-b ... 013_Outlet
Det skal lige bemærkes at dette Bilka outlet ikke er i nærheden af selve Bilka Århus (Tilst), men derimod på et af Bilkas centrallagre nær Ikea i Århus N.
Fansher skrev:Bor godt nok i københavn, men vil det ikke være muligt at købe det over nettet?
Nej, det er noget nyt de er begyndt med Outlet som et forsøg og de har kun åben i weekenden fra tid til anden. Det har ikke noget med Bilka varehuset i Århus (Tilst) at gøre som sådan. De sælger "udgåede modeller, returvarer, varer med beskadiget emballage, små fejl etc." og det er vist primært fra Bilkas webshop eller fra centrallageret selv.
Varene kan ikke ombyttes og sælges uden returret, hvilket ikke ville være lovligt, hvis de solgte varene over nettet, hvor loven kræver 14 dages returret.
Grunden til at deres outlet er i Århusområdet er fordi det er der deres centralagre ligger og der Dansk Supermarked har sit hovedkvarter og i sin tid startede. Landets første Salling, Føtex og Bilka ligger alle i Århus.

Jeg har været der ude til deres første outlet, men de havne nu ikke meget spændende, mest nogle restpartier af møbler. Det var vist også først om søndagen jeg var der, så de bedste ting var nok solgt.