Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Som udgangspunkt er optagelserne beskyttet på harddisken pga. copyright-regler, men jeg kan se, at man kan komme uden om.

DLNA-servermuligheden skal være der et sted, men det kan være du skal aktivere noget andet først. Så vidt jeg husker var det sådan da jeg testede VT50, men jeg kan ikke huske præcis hvad. DLNA-muligheden er også den du skal bruge for at få f.eks. tv-kanaler hen på din tablet/smartphone, så det er generelt en interessant funktion.
Af LHS
Mange tak, så må vi håbe der lige kommer et godt indlæg til hvordan jeg så gør det :)
Af LHS
Rasmus Larsen skrev:Som udgangspunkt er optagelserne beskyttet på harddisken pga. copyright-regler, men jeg kan se, at man kan komme uden om.

DLNA-servermuligheden skal være der et sted, men det kan være du skal aktivere noget andet først. Så vidt jeg husker var det sådan da jeg testede VT50, men jeg kan ikke huske præcis hvad. DLNA-muligheden er også den du skal bruge for at få f.eks. tv-kanaler hen på din tablet/smartphone, så det er generelt en interessant funktion.

Hejsa igen, har du fundet en løsning :)
Af LHS
bump Mangler stadig hjælp til at få det optagere fra hd til PC

Tillægs spørgsmål, er det ikke muligt at dele sin hd op, så den ene halvdel optager man på, mens den anden kan man ligge billeder musik, video osv på, så man ikke behøver at have flere stående en nødvendigt,,,,
Mener jeg har fået det til at virke på en vens samsung for et stykke tid siden.
Dog nu med min Panasonic p50st, formatere tvet hele disken og ikke kun den ene af de 2 partioner???

På forhånd tak :)