Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Aalborg
Model: 226BW [R] S fra Fona
Af quadro_jog
Var forbi Dataworld i Roskilde i dag. De havde skærmen på lager men ville have 250 kr for at åbne en pakke og lade mig se om det var S eller A panel.

Så sagde jeg at det var billigere at bestille den over nettet og sende den retur hvis det var et A-panel. Det havde han ikke rigtigt noget at sige til.

Uanset, nu har jeg bestilt gennem Proshop. De står til at skulle få den hjem i morgen 12. april. Vi får at se.
Af Tonnet
Har lige fået mail fra BJ trading at min skærm er pakket i dag :) Mon ikke de har nogle ekstra stykker på lager, hvis ProShop ikke har :p
Af Bygone
quadro_jog skrev:Var forbi Dataworld i Roskilde i dag. De havde skærmen på lager men ville have 250 kr for at åbne en pakke og lade mig se om det var S eller A panel.

Så sagde jeg at det var billigere at bestille den over nettet og sende den retur hvis det var et A-panel. Det havde han ikke rigtigt noget at sige til.

Uanset, nu har jeg bestilt gennem Proshop. De står til at skulle få den hjem i morgen 12. april. Vi får at se.
Glem levering foreløbig fra Proshop, vi er nogle der har lagt ordre tilbage til den 2. marts som stadig ikke har fået en skærm fra Proshop...så d.12 april holder ikke.
Af Mech0z
Er det her den bedste skærm for pengene i dens størelse? Jeg skal nemlig have en 22" WS og syntes folk virker veldig intereseret i denne. Skal ikke bruges til grafisk arbejde men kodning og WoW og andre strategispil.
Af Tonnet
.. Jeg kan godt fremtvinge ghosting i spil. Men kun i "krævende" situationer.

EDIT: Det er egentlig ikke Ghosting, der hvor man kunne forvente der var en "Hale/efterglød" er der istedet Hvidt!

Er det det der kaldes Overdrive trailing ?
Senest rettet af Tonnet 14 apr 2007, 17:15, rettet i alt 1 gang.
Af Bygone
Jeg har lige modtaget mit fra BJ Trading og det er et A panel...jeg gider ikke engang pakke det ud, for det får de lige i fjæset igen...
Af NemliJa
Er der nogen af jer der også oplever, at skærmen begynder at summe/brumme, når i skruer ned for brightness? På min 206BW, begynder skærmen og summe mere og mere jo længere jeg skruer ned for lyset, og hvis jeg bruger den indstilling, jeg bedst kan lide, så summer skærmen mere end min gamle CRT gjorde... Der sker intet, hvis jeg indstiller kontrast, farver mv. Er dette normalt, eller er det en OM'er?

EDIT: Det lyder som om summe-lyden kommer fra skærmens venstre side (når man ser den forfra)...
Af quadro_jog
SUK!

Modtog 2 med A-paneler i dag fra BJ-Trading. Ak og ve. De ryger retur igen. Jeg VIL have S-panel. Nu er det gået religion i det!

Der er kun ét firma der tjener på det her. Post Danmark. (og dog, det var godt nok DHL der leverede skærmene i dag. BJ er måske gået over til dem?)

Mon alle skærmene der kommer til landet nu er med A-paneler? O-O

PS. Tænk lige hvis man fik et S-panel næste gang men der så var en pixelfejl. AAAARGH! Så er man tilbage i lotteriet.
Af Mc_Fly
Så fik jeg også min. Min er med A-panel. Men meget vigtigere, så er den uden pixelfejl. Phew! Jeg må indrømme at skærmen ikke stod perfekt (out of the box) - men det problem har jeg nu fuldstændig justeret mig ud af. Der var bl.a. en del backlight bleeding, men det er så godt som væk nu. Jeg er meget tilfreds! :)
Af Tonnet
quadro_jog skrev:SUK!

Modtog 2 med A-paneler i dag fra BJ-Trading. Ak og ve. De ryger retur igen. Jeg VIL have S-panel. Nu er det gået religion i det!

Der er kun ét firma der tjener på det her. Post Danmark. (og dog, det var godt nok DHL der leverede skærmene i dag. BJ er måske gået over til dem?)

Mon alle skærmene der kommer til landet nu er med A-paneler? O-O

PS. Tænk lige hvis man fik et S-panel næste gang men der så var en pixelfejl. AAAARGH! Så er man tilbage i lotteriet.
Føler med dig :-/ Men hvad med at prøve at sætte dem op, og se om de er så dårlige som nogle folk siger?
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 17