Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skærmtrolden
Hejsa

Vi har et Panasonic XT50 og BoxerTV som udbyder.

TV2 HD kan ikke vises, der kommer en krypterings fejl. Boxer hævder, det er fordi Panasonic ikke har udsendt en nødvendig software opdatering.

Andre som oplever dette? Eller godt kan se TV2 HD?

TV2 HD kørte fint i gratisperioden, problemet opstod så snart de gjorde den til betalingskanal.

TV'et er fuldt opdateret, prøvede også at nulstille det. Har også prøvet med et ekstra Boxer kort vi har.

Det har irriteret mig i et stykke tid. Men udover at skrive til Boxer nogle gange, har vi "bare" set standard TV2...

Nogen forslag?
Af lgowner
er det er CI+ modul og kort?
og understøtter tv't med nuværende firmware opdatering CI+
Af Skærmtrolden
Modulet er CI+.

Hvordan kan man se om kortet er CI+? Der står hverken CI eller CI+, der står version 4.

Ved ikke om TV'ets firmware understøtter CI+, det vil jeg lige grave i.
Af hautopp
For at kunne se TV2 HD skal du have et CI+ CAM modul. Det skal stå på modulet!
Af qwerty2000
Hej Skærmtrold

Jeg har fuldstændig samme problem som dig.

Jeg har et Panasonic ST50 fjernsyn, et Boxer Mini abonnement og et CI+ modul.

Jeg har hele 2012 fint kunnet se TV2 i HD på mit Panasonic tv, men i november eller december begyndte der at komme følgende fejlmeddelelse: " Der er sket en krypteringsfejl...".

Jeg kan dog stadig se TV2 i HD hvis jeg anvender en Sagem DT90 tv-modtager, så muligvis har Boxer ret i at Panasonic bør opdatere deres software.
Af Les
Hej

Jeg har netop registreret samme problem. Fejlmeddelesen hedder: "Du har ikke adgang til denne kanal."

Hidtil har TV2 HD kørt fint på mit Pana GT30-tv, men i dag vil den pludselig ikke vise TV2 HD. TV 2 (ikke HD) kører fint, ligesom DRs HD-kanaler også gør.