Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Obey
Hey Folkens. På forhånd tak for hjælpen.

Har siddet og læst om led skærme de sidste 2 uger og har brug for noget hjælp som så mange andre..
Mit tv skal bruges mest til film og alm. tv brug - til stuen. Jeg har ikke brug for smart tv og 3D. Bare et alm. GODT tv.

Mit budget er max. 6.000 kr.

Har kig på:
Samsung 40" tv UE40ES6715

http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm

Ville helst have et 46 tommer tv, men har fundet ud af at jeg nok skal smide flere penge efter det end budgetteret.

Kan det anbefales at købe dette samsung eller er der andre tv' som jeg skal kigge på..
Af PeterD
SØG OG DU SKAL FINDE:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=749388

Godt nok med 3D men det er vist efterhånden standard nu....

Desværre findes det ikke i 46" men i 50" men så er prisen desværre en anden :(

Nok den skærm p.t. der giver mest billedekvalitet pr. krone..

Der er snart udsolgt..

Kunne ikke finde noget til dig i Fona eller Elgiganten... :((
Af Obey
Tusind tak. Alt ser godt ud, er dog lidt forvirret med henblik på dets strømforbrug.

Energiklasse Klasse C
Strømforbrug ved drift 295 Watt

er det ikke alt for højt ?
Af THM
Obey skrev:Tusind tak. Alt ser godt ud, er dog lidt forvirret med henblik på dets strømforbrug.

Energiklasse Klasse C
Strømforbrug ved drift 295 Watt

er det ikke alt for højt ?
det er max forbruget der er angivet.
strømforbruget på en plasmaskærm er dynamisk.
har selv en 50" lg plasma, her er gennemsnitsforbruget efter kalibrering 160watt
Af Obey
Hey. Og tak igen. Skal afhente tv'et om en halv time :-)

Så har jeg bare 2 dumme slut spg. Hvor finder jeg et godt beslag til dette tv og er der en der har link til hvor der står noget om den optimale opsætning af såvel denne plasma såvel som alle nye plasmaer( de første 200 timer) ?
Af DavidHimself
Mht beslag, ville du helt sikkert kunne have købt det af forhandleren sammen med TV'et :) men ellers... en ekstra køretur til eksempelvis Harald Nyborg, should do the trick!