Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ubl
Hey

Har lige været nede og bestille det nye samsung es8005 55"

Har lidt forskellige spørgsmål til det.

#Jeg har en yousee plus boks herhjemme hvor vi kan pause, optage og starte forfra osv. Jeg har hørt noget med at den yousee boks er overflødig når jeg har fået tv'et fordi samsung skulle have integreret den funktion i tv'et ??

# jeg har en synology disk station herhjemme. Er der nogle der har nogle erfaringer med hvordan det virker ??? Er det noget der fungere ???
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
For at sætte Tv på pause skal du have købt en ekstern USB harddisk. Du kan ikke starte et program forfra - det er en Yousee-boks only feature.
Af Vindfeld
Ubl skrev:Hey

Har lige været nede og bestille det nye samsung es8005 55"

Har lidt forskellige spørgsmål til det.

#Jeg har en yousee plus boks herhjemme hvor vi kan pause, optage og starte forfra osv. Jeg har hørt noget med at den yousee boks er overflødig når jeg har fået tv'et fordi samsung skulle have integreret den funktion i tv'et ??

# jeg har en synology disk station herhjemme. Er der nogle der har nogle erfaringer med hvordan det virker ??? Er det noget der fungere ???
Hej
Har Selv det tv og Yousee, har ingen yousee box så det køre fint uden. Men som en anden skriver skal du have en eksterne HDD i usb bag i tv for at optage og pause udsendelse, men du kan ikke optage en kanal og se en anden samtidig.

Mht til streaming fra Synology, havde jeg en 207+ men solgte den igen da der var flere ting der ikke fungere: Hvis man stopper en film og vil starte den igen senere, startede den forfra, spoling i film fingerede heller ikke optimalt, derud over tabte tv'et jævnligt forbindelsen til serveren.

Men Samsung har en officel PLEX app og det fungere, ud over en dejlig brugerflade, så henter den selv cover og film info... men det er ikke alle Synology servere der er kompatible med plex, læs mere her
http://www.synology.com/support/news.ph ... ews_id=340