Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej drenge!

Skal købe en af de to fjernsyn men ved ikke hvilken. Det er vigtigt at billedkvaliteten er god. Kommer ikke til at bruge 3D så meget. Skal bare se tv normalt. Og kan i hjælpe mig med at svare på hvad forskellen er på CMR OG MCI?

Skal bruge den til at se fodbold kampe/film og generelt kanaler..

Håber i kan hjælpe. :)
Senest rettet af volkan 27 jan 2013, 01:10, rettet i alt 2 gange.
Af volkan
det skal helst være en af de modeller som jeg har vist øverst.. :)
Af Finalen
Jeg ville umiddelbart have sagt LG, men har lige sendt et 760t tilbage, der havde så meget bleed og clouding at Two Face blev til Four Face.
Af A230
Hej
Er meget tilhængere er LG mere end samsung men lige de to modeller der er samungs en 200hz hvor LG's er et 100hz. Til spil, film og sport især på HD kanaler vil det være bedre med et 200hz tv.... Ved godt begge har 400mci og cmer men for at gøre det hele mere forvirrende så har den ene 100hz panel og den anden 200hz. Hvad angår smart tv og 3D virker det bedst efter min overbevisning på LG...
Håber det hjalp lidt.

Mvh -230
Af volkan
A320 hvad er forskellen på 100 hz panel og 200 hz?

Så du synes at LG er bedre end samsung som jeg har vist
Af A230
At den ene laver 100 opdateringer og dennne anden 200. Som sagt er det kun til HD kanler og bluray hvor jeg synes man kan se forskel når vi er oppe i den størrelse. På en 32" kan man ikke se forskel. Men synes du skulle tag ned og se billedet på de to og så se hvad du synes bedst om. Det er sku svært og blive klog på det med hz og hvordan producenterne måler de enkelte modeller men du kan altid tjekke på deres egne hjemmesider.
Af THM
A230 skrev:Hej
Er meget tilhængere er LG mere end samsung men lige de to modeller der er samungs en 200hz hvor LG's er et 100hz. Til spil, film og sport især på HD kanaler vil det være bedre med et 200hz tv.... Ved godt begge har 400mci og cmer men for at gøre det hele mere forvirrende så har den ene 100hz panel og den anden 200hz. Hvad angår smart tv og 3D virker det bedst efter min overbevisning på LG...
Håber det hjalp lidt.

Mvh -230
Kunne ikke være mere uenig. Syntes disse Hz er ved at være dræbende at høre på.
Af mik57
har ikke set en skærm med 100, 200, eller400,800hz ,som havde et mere flydende , billede end et simpelt 50Hz, husk der er kun 25 frames pr sek resten skal genereres af computeren i tv