Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg bruger en forstærker med HDMI 1,4 og en og blå ray DVD og en
popcorn hour c200
bruger min blå ray DVD med projektor i fuld HD 1080p det kører perfekt
vis jeg køre med min Popcorn Hour får jeg dette problem
billedet komme og gå i 720p/1080p det vil sige jeg får sort skærm i 7 sec
og så kommer billedet igen og det sker ca. 1 min eller 3 hele vejen gemen filmen
men vis jeg går ned til 520p på min popcorn kør det fint men billedkvaliteten er ikke god. så på mit tv har jeg ikke disse problemer jeg bruger et kable fra hifi klubben på 10m og koster 1500 kroner

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette slags problemer? så vil jeg blige glad

I have a small problem with my popcorn hour i am using an amplifier with HDMI 1.4
and blue ray DVD. When im using my blue ray DVD with projector in full HD 1080psp
and everything is driving perfectly
with using my popcorn the picture come and go and trying to see the movie 720p/1080p
and the picture is come and then black screen and then come back again all the time in the movie
And if i put the popcorn hour to 520p the movie runs with out problem but the picture quality is not good.
Its only happen with my projector not my TV its working very fine with everything.
The cable from my amplifier to my projector is 10m. and cost around 1500kroner and this
one with out problem with my dvd only the popcorn.
IS THERE ANY ONE THERE THAT CAN HELP ME WITH THIS KIND OF PROBLEM?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Lige for at få det helt klart:
Er det 100% samme setup du prøver på dit TV, hvor det virker som det skal? Dvs. fra PCH C200 over i forstærkeren og derfra op i dit TV - med samme kabler, som du bruger på projektoren?

Umiddelbart lyder det som et problem med HDMI handshake. Hvad sker der hvis du dropper forstærkeren og sætter din C200 direkte i projektoren?
Af AppleMan
ja det er den samme setup jeg har 2 udgange fra min forstakker
5 indgange HDMI 1,4 med 3 kabler fra youse box og dvd og poppcorn
men det er kun popcorn der lave det problem

bruger et 5 metter kabl hdmi 1,4 ud fra min forstakker til tv

og et på 10 metter fra min forstakker

har ikke prøve at sete kable fra popcorn til projektoren det vil jeg da lige prøve
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor går dit 10 m kabel hen? Til projektoren? Kan du ikke også prøve dettte kabel på dit TV? Det kan jo tænkes, at det er den ene udgang på forstærkeren den er gal med også.
Af AppleMan
det var en lille fjel jeg bruge alle 3 ud gange fra min popcorn HDMI
og RGB og line så det jeg gjorte forkert var at jeg brugte line ud fra popcorn ind i min forstakke og hdmi du til min projektoren den stud på Av1 og ikke HDMI en lille fejl 40 mange tak for hjælpen