Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej har et problem.
Har nu fundet frem til flere fladskærme vi gerne ville købe fra bla. amazon.co.uk hvor der står de levere til DK
Men når jeg prøver at lægge den i min kurv og ville går vidre til betaling siger de, at de ikke levere til den addresse, og regner med det er ang. jeg jo bor i dk ?

Men Noge der keder nogle steder hvos man kan betale online og de lever i DK som er billiger end her hjemme.

For vil fandme ikke betale 9000kr for Lg`S 47" når jeg kan se de koster under 6000kr i england.
Af Bent odense
Kan ikke se hvad lg model du mener.LG;S47.Med de tilbuds tider.Vil jeg mene du kan hente den besparelse,Ved køb i danmark.Og så ikke alt det bøvl.
Brugeravatar
Af edinger
Du må gøre op med dig selv, om den besparelse, du kan opnå, er risikoen og besværet værd.

Jeg er tilbøjelig til at give Bent ret.
Af Lobber333
Har lige bestilt den i web hallen. Fandt ud af de var ok i prisen.
Takker for jeres hjælp.
Lobber333 skrev:Hej har et problem.
Har nu fundet frem til flere fladskærme vi gerne ville købe fra bla. amazon.co.uk hvor der står de levere til DK
Men når jeg prøver at lægge den i min kurv og ville går vidre til betaling siger de, at de ikke levere til den addresse, og regner med det er ang. jeg jo bor i dk ?
Amazon UK skriver direkte at TV større end 26'' kun kan blive sendt til "mainland UK":
http://www.amazon.co.uk/gp/help/custome ... eId=524836
Additional delivery restrictions may apply due to the nature of some products. These products might be restricted for delivery, both within the UK and to other countries. For example, large items, such as those that are 30kg or heavier, or have large boxes (typically larger than 100cm x 60cm x 58cm) e.g. widescreen televisions (larger than 26 inch), furniture or some fitness equipment, can only be delivered to mainland UK.
Af Lobber333
Ja det fandt jeg desværre også ud af.