17 jan 2013, 22:07
Undskyld hvis det er det forkerte sted jeg poster. Men har investeret i Samsungs soundbar HW-E551. Har kæmpe problemer med at få den koblet til mit smart tv 46" ES 7005. Kan det virkelig være rigtigt at man ikke kan koble både subwooferen og soundbaren trådløst. Ingen problemer med at koble bare og subwooferen trådløst, men troede også man kunne koble baren trådløst til tv ét?????? Kan det virkelig være rigtigt at man skal kable subwooferen til tv´et for at få udnyttelse af Anynet??? Det vil jo kræve, at enten subwooferen står tæt på tv´et eller også man investere i et meget langt hdmi kabel til denne.
Der er Bluetooth i baren og kan det virkelig være rigtigt der ikke er bluetooth i smart tv´et??
En lang smøre men håber virkelig nogen kan bekræfte mine bange anelser eller allerhelst en forklaring på trådløs kobling af bar og tv.
Der er Bluetooth i baren og kan det virkelig være rigtigt der ikke er bluetooth i smart tv´et??
En lang smøre men håber virkelig nogen kan bekræfte mine bange anelser eller allerhelst en forklaring på trådløs kobling af bar og tv.