Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej Alle.
Jeg har i længe villet have et nyt TV, men det er ikke ligefrem let! Jeg har dog fundet to rigtig gode fjernsyn, men jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvilken en der tiltaler mig mest.
Er der nogen der kan fortælle mig om, enten deres oplevelser med dem, eller hvis I har en viden om disse?

Hvilken en ville I foretrække og hvorfor?

På forhånd tak :)
Af Vedstesen
Det er jeg godt klar over :)

Problemet er jo bare, at begge lyder super gode. Så søger bare lidt "ekstra", som kan gøre at jeg vælger rigtig :)
Af Bent odense
Jo det er stadigvæk dig der skal vælger rigtig,Ud fra testen,Hvis det lige skal værer de to tv.Stadigvæk kan du ikke bruge andres mening,Til valg af tv rigtig til noget.Du vil nok modtage meninger om det tv skal du købe,Og det andet skal du holde dig fra.Ved godt det ikke var noget hjælp af valg af de to tv"er.Stadigvæk er det at vælge rigtig ud fra en test,Og ikke få et fejl køb med hjem.Og dit brusmønster blev ikke nævnt.Som film/spil/sport/3D.
Af jones31
Hvis du skal vælge rent billedmæssigt er Philips den bedste. Synes simpelthen Samsung bruger for meget tid på deres smart tv, design og lir og glemmer lidt deres billedkvalitet.

Omvendt med Philips deres minus er menuen og deres smart tv. Selv haft 8 serien fra Philips i halvanden måned og super tilfreds med billedet bare ikke deres 3d og smart og ville gerne have hele løsningen så købt LG lm760t.

Men igen det det er min mening og hvis testene af tvene ikke giver dig et svar. Så prøv evt at få begge med hjem på prøve og leg med dem derhjemme:-)
Af Vedstesen
Den skal hovedsagelig bruges til film/spil/sport.. Og har aldrig haft et 3D tv, men vil selvfølgelig gerne prøve det. :)

Kan virkelig godt lige samsungs design, så det trækker helt vildt.. Dog er jeg bange for lyden. Men skal man ikke have eksterne højtale ved køb af LED tv?

jones31, Vil butikkerne godt gå med til at man får begge tv med hjem på prøve? :P