Min kæreste købte 47LM660T i bilka sidste uge til 6.399kr,- de har det så til 5.999kr,- denne uge, og hun var så heldig at få de 400kr,- tilbage betalt, så hvis du vil købe, synes jeg du skal overveje bilka, vi fik i hvert fald god service. Men nok om det.
Vi har kun positive ting at sige om tvet, billedet står super skarpt og efter indstillingerne, er der ingen hakken ved hurtige bevægelser. 3D'en er også det bedste jeg har set på en flaskærm indtil videre, men har nu også kun set 3Den på mine forældres ue47D7005 til at sammenligne med

Designet er også super flot og stilrent og vil passe ind i de fleste hjem, jeg kan dog ik li den hvide fod som følger med den model du kigger på. men hver sin smag

Men som sagt så står den til 5999kr,- i bilka denne uge.
Angående forskellen på de 2 modeller du har kigge på, så følger der magic remote med til 660, 670 og 669 og ik til 40 modellerne, samtidig er der designet som er meget bedre, syns plastik delen om sidder foran på fronten på 40 modellerne får det til at e så billigt ud, især på de sorte modeller. En sidste ting som jeg har fundet frem til, er at 660, 670 og 669 har LED Plus, det mangler 40 modellerne også.